Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (6)
2019 (4)
2014 (3)
» Toon alle opties (3)
2020 (3)
2021 (3)
2023 (3)
Verschijningsvorm
Paperback (20)
Hardcover (4)
Uitgever
Boom (8)
Noordhoff (6)

Studieboeken (24)

89,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9

2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;

- state of the art kennis over digitale communicatie;

- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.

De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren v...

57,96
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 55,06
+
Bestel

Dit is onderzoek! / Druk 3

2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...

38,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Marktonderzoek - design

Door de boom het bos zien

2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar

Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.

Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...

52,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Communiceren / Druk 4

Contact maken, houden en verdiepen

2022 || Paperback || Frank Oomkes e.a. || Boom || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Heel weinig mensen zijn volleerd in het leggen van contacten, het voeren van een goed gesprek en het verdiepen van relaties. Gelukkig is communiceren te leren! Voor succesvol contact met anderen heb je namelijk bepaalde communicatievaardigheden nodig. Dit boek leert je om contact te maken, te houden én te verdiepen.

‘Communiceren’ geeft heldere inzichten in algemene communicatievaardigheden. Alle basisva...

32,75
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 31,11
+
Bestel

Overheidscommunicatie / Druk 3

Een gedragswetenschappelijke aanpak

2020 || Paperback || Bert Pol e.a. || Coutinho || ook als eBook

Overheden communiceren met burgers. En dat doen zij met een reden. Bijvoorbeeld om mensen aan te moedigen meer te bewegen en zo overgewicht tegen te gaan. Of om rommel direct in de vuilnisbak te gooien om zo milieuvervuiling te helpen verminderen. De overheid zet communicatie grootschalig in voor het veranderen, versterken of afzwakken van gedrag, attitudes en kennis onder burgers.

Overheidscommunicatie legt de focus op de beïnvloedende rol van overheidscommunicatie. Het boek geeft een overzi...

52,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Design Thinking / Druk 2

2023 || Paperback || Teun den Dekker || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- De aanpak Design Thinking vertaald naar een eenvoudig toepasbaar model;

- bevat een uitgebreid deel over tooling en gereedschap;

- duidelijke koppeling tussen de theorie en de designpraktijk.

Hedendaagse organisaties zien zich geconfronteerd met complexe problemen en vraagstukken die niet langer eenduidig en eenvoudig te definiëren zijn. Bij het adequaat inspelen op deze maatschappelijke vraagstukken komt de creatieve oplossingsstrategie die Design Thinking biedt goed van pas. Dit boek ont...

34,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Aan de slag met Design Thinking / Druk 1

2022 || Paperback || Eveline van Zeeland || Santasado || met inkijkexemplaar

Vaak wordt design thinking gebruikt als een methode om (onderzoeks-) projecten mee aan te vliegen. Het is echter veel meer dan dat: een manier van kijken naar de wereld. Als je op projectbasis met design thinking hebt gewerkt, zul je vanzelf bezield raken door de design thinking-mindset.

AAN DE SLAG MET DESIGN THINKING is op en top praktisch. Nadat je in hoofdstuk 1 kennis hebt gemaakt met de design thinking-methode, ga je direct aan de slag. In de hoofdstukken 2 tot en met 6 doorloop je telk...

56,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 53,68
+
Bestel

Wat is onderzoek? / Druk 7

2022 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het is belangrijk dat studenten leren om een betrouwbaar antwoord te vinden op (onderzoeks)-vragen. Uiteraard begint dat bij oefenen met onderzoek doen. Wat is onderzoek? biedt een complete en heldere inleiding op kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden. Wat is onderzoek bevat de theorie en praktijkvoorbeelden waarmee uw studenten hun onderzoek kunnen starten. Het neemt de student aan de hand om stap voor stap de onderzoeksvaardigheden te leren.

Wat is onderzoek? maakt het ingewikkel...

29,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,41
+
Bestel

Bedrijfsethiek en MVO voor HBO / Druk 6

6e druk 2020

2020 || Hardcover || Jan de Leeuw || Uitgeverij Damon VOF || met inkijkexemplaar

Deze uitgave wordt ondersteund door de website www.damon.nl/hbo.

Dit is een studieboek over bedrijfsethiek en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) voor opleidingen in het hoger beroepsonderwijs.

Dit boek omvat twee delen. Het eerste deel betreft ethiek, bedrijfsethiek en beroepsethiek. Het gaat om vijf hoofdstukken: ethiek, bedrijfsethiek en MVO, bedrijfscultuur en bedrijfscodes, beroepsethiek, een stappenplan ethiek en een instructie met het oog op debatteren over ethiek.

Deel twee van ...

55,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 52,73
+
Bestel

Beeldtaal / Druk 4

Perspectieven voor makers en gebruikers

2023 || Paperback || Jos van den Broek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Wanneer zegt een beeld meer dan duizend woorden? Iedereen die een PowerPoint-presentatie maakt, een brochure schrijft of een pagina voor een tijdschrift bedenkt, komt vergelijkbare vragen tegen: Waarom deze foto juist hier en niet daar? Welke achtergrondkleur past bij mijn boodschap? Hoe richt ik mijn internetpagina in? En mag ik dit plaatje zomaar gebruiken voor mijn blog? Op dit soort vragen geeft Beeldtaal een antwoord. Gestalt, semiotiek en visuele retorica dienen als leidraad. Met die th...