Zoekfilters

Categorie
Talen onderwijs (5)
Economie & management (3)
Lerarenopleiding (3)
» Toon alle opties (2)

Studieboeken (116)

37,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 35,15
+
Bestel

Strategisch HRM / Druk 2

erkennen, begrijpen en doen

2011 || Paperback || Eelke Pol || Koninklijke Van Gorcum

Wat is strategisch HRM en vooral: hoe realiseer je strategisch HRM? Strategisch HRM - erkennen, begrijpen en doen geeft antwoord op deze vragen aan de hand van een onderbouwd en toepasbaar concept: de strategische HRM-kubus. De drie dimensies van de kubus bepalen gezamenlijk de kwaliteit van strategisch HRM in uw organisatie:

1 erkennen dat uw mensen het verschil maken tussen gemiddeld en goed;

2 begrijpen hoe uw mensen dat verschil kunnen maken;

3 doen, ervoor zorgen dat uw mensen het verschil ...

60,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 57,48
+
Bestel

In zee met C / Druk 1

c programmeren van embedded systemen

2011 || Paperback || L. van Moergestel || Boom

In zee met C is bestemd voor gebruik in het hoge onderwijs bij een inleidende cursus C voor technische informatica, elektrotechniek of industriële automatisering.

Dit boek bestaat uit twee delen. Deel I is een algemene inleiding in de taal C, gebaseerd op kleine complete programma's aan de hand waarvan begrippen en elementen van de taal toegelicht worden.

Deel 2 richt zich op C in een technische en/of embedded omgeving. Ook hier worden zoveel mogelijk compleet werkende programma's gepresente...

32,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Goed verkopen, winst voor twee

2011 || Paperback || Kenneth B. Smit || Academic service

De verkoper staat allang niet meer alleen in de organisatie. Verkoop is meestal een goed geïntegreerd onderdeel van het marketingbeleid. Maar in het verkoopgesprek zelf staat de verkoper wél alleen, oog in oog met de klant. Alles hangt op dat moment van hem af. En dan blijkt: met flair of uitstraling alleen kom je er niet. Maar hoe dan wel?

In Goed verkopen, winst voor twee laat Kenneth Smit zien dat verkopen een vak is dat je kunt leren en hij helpt je daarbij op weg. Je leert dat verkopen ...

56,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 53,68
+
Bestel

Retorische kritiek

hoe beoordeel je overtuigingskracht?

2011 || Paperback || A. Braet || Boom

Waaraan was de overtuigingskracht van Cicero te danken? En hoe probeert

Balkenende te overtuigen? Daarover, maar ook over andere moderne overtuigende

teksten gaat Retorische kritiek. Dit boek biedt een overzicht van alle klassieke

overtuigingsmiddelen. Daarbij wordt teruggegrepen op de klassieke

retorica, maar bij de behandeling wordt zo weinig mogelijk gebruikgemaakt

van Grieks en Latijn en de gebruikte voorbeelden zijn overwegend hedendaags.

Het overzicht legt een basis voor een analyse van...

171,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 162,45
+
Bestel

Recht en praktijk Insolventie in het internationaal privaatrecht / Druk 2

2011 || Paperback || A.J. Berends || Wolters Kluwer Nederland B.V.

Dit boek is nog niet in productie genomen; de verschijningsdatum is derhalve

nog niet bekend.

43,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,85
+
Bestel

Ernstige Reken-Wiskundeproblemen en Dyscalculie BAO

2011 || Paperback || Mieke van Groenestijn || Koninklijke Van Gorcum

De Nederlandse Vereniging tot Ontwikkeling van het Reken-Wiskunde Onderwijs (NVORWO) heeft het initiatief genomen om het onderwerp ernstige rekenwiskunde-problemen en dyscalculie op de onderwijsagenda te zetten en stappen te ondernemen om te komen tot landelijke eenduidigheid. Het ministerie van OCW heeft in 2008 een subsidie toegekend om het protocol te ontwikkelen.

Het landelijk protocol voor leerlingen van 4 tot 12 jaar met (Ernstige) RekenWiskunde-problemen en Dyscalculie (protocol ERWD) ...

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Concurrentiestrategie / Druk 11

analysemethoden voor bedrijfstakken en industriele concurrenten

2011 || Paperback || Michael E. Porter || Business Contact || met inkijkexemplaar

Door welke krachten wordt de concurrentie in een bedrijfstak beheerst? Hoe zullen de concurrenten zich opstellen? Hoe zal de bedrijfstak zich ontwikkelen? Hoe reageren de strategische planners op acties van de concurrenten? Wat is de beste uitgangspositie van het bedrijf op lange termijn? Michael Porters 'Concurrentiestrategie' snijdt onderwerpen aan die van vitaal belang zijn voor managers en belicht uitvoerig diverse analysetechnieken die leiden tot een beter inzicht in de bedrijfstak en he...

60,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 57,48
+
Bestel

Psychoanalytische behandelingen / druk 1

Onderbouwing, uitleg en toepassing van diverse behandelvormen

2011 || Paperback || T. de Wolf || Coutinho

In de afgelopen jaren is de psychoanalyse een referentiekader geworden waarbinnen een grote verscheidenheid aan behandelingen past. Dit boek biedt een uitgebreid overzicht van de individuele psychoanalytische behandelingen. Centraal staan de theorie en techniek van het veranderingsproces dat een cliënt binnen een psychoanalytische behandeling doormaakt.

Psychoanalytische behandelingen bestaat uit twee delen. In deel 1 wordt het veranderingsproces en de invloed van therapie hierop besproken....

15,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Kleine stappen, grote overwinningen

Jongerenwerk: historisch beroep met perspectief

2011 || Paperback || Judith Metz || SWP

25,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 24,69
+
Bestel

Verleiden op internet

hoe maak je een website onweerstaanbaar?

2011 || Paperback || Aartjan van Erkel || Van Duuren Media

Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Ze laten zich daarna graag overtuigen, én er zijn verrassende psychologische ‘knopjes’ waar je op kunt...