Zoekfilters
Studieboeken (18)
Skills - Adviseren met MyLab / Druk 2
Ontwikkel je eigen adviesstijl
2025 || Paperback || Andrew David e.a. || Pearson Benelux B.V.
Biologie voor analisten / Druk 8
2025 || Paperback || E.M. van Hove e.a. || Syntax Media
Oplossingsgerichte vragen / Druk 5
2025 || Paperback || Fredrike Bannink || Pearson Benelux B.V.
Visuele stoornissen bij niet-aangeboren hersenletsel
Een praktische leidraad voor zorgverleners
2025 || Paperback || C. Stelingwerf e.a. || Bohn Stafleu van Loghum
Dit boek biedt een praktische leidraad voor diagnostiek en revalidatie bij visuele klachten na niet-aangeboren hersenletsel. Het is onder meer bedoeld voor artsen, neurologen, (neuro)psychologen, orthoptisten, optometristen, ergotherapeuten en fysiotherapeuten. Het bevat belangrijke kennis en inzichten voor multidisciplinaire teams die met niet-aangeboren hersenletsel te maken hebben.
Visuele stoornissen bij niet-aangeboren hersenletsel: Een praktische leidraad voor zorgverleners behan...
Informatiemanagement met MyLab / Druk 5
2025 || Paperback || Rolf Bruins e.a. || Pearson Benelux B.V.
Verandermanagement met MyLab / Druk 6
2025 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V.
Principles of Business Information Systems / 5th Edition
2025 || Paperback || Cengage Learning EMEA
Werken met supply chain management / Druk 4
2025 || Paperback || Caroline van der Meer e.a. || Noordhoff
Groeimakers
2025 || Paperback || Patrick Kooij e.a. || Boom
Hoe blijf je waardevol in een wereld waarin jouw business continu onderhevig is aan grote veranderingen? Denk aan de invloed van vergrijzing, technologische ontwikkelingen en wijzigende wet- en regelgeving, maar ook aan verduurzaming en het verkleinen van je footprint. Als ondernemer ben je een sleutelfiguur als het gaat om duurzame financiële groei op de lange termijn.
In Groeimakers ontdek je hoe je jouw kansen signaleert om sociale en ecologische vooruitgang hand in hand te laten gaan...
Hoe overtuig je met een marketingplan? / Druk 1
Bouwstenen voor de marketingpraktijk
2025 || Paperback || Paul Blok e.a. || Boom
Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.
Een marketingplan maken is niet zo moeilijk, maar een overtuigend marketingplan maken is dat wel. Dat overtuigen is nodig om draagvlak te krijgen én om succesvol te zijn bij de uitvoering van het plan.
‘Hoe overtuig je met een marketingplan?’ brengt het maken van een marketingplan terug tot de essentie: diagnose, strategie, planning en uitvoering. Het presenteert de verschillend...