Filters

Opleiding
Journalistiek (2)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Utrecht (2)
Windesheim (2)
Uitgever
Boom (2)

Study books (4)

43,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 41,33
+
Add to cart

Economie in het nieuws / Druk 3

2021 || Paperback || Cees Banning e.a. || Boom || view preview pages

Economie in het nieuws is een boek dat vragen over begrijpelijkheid en betrouwbaarheid juist centraal stelt en beantwoordt. De hoofdstukken gaan over onderwerpen variërend van inflatie tot gemeentefinanciën en zijn in willekeurige volgorde te lezen. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting en praktische aandachtspunten voor de journalist.

Doelgroep

Economie in het nieuws is niet alleen bedoeld voor studenten journalistiek, maar zeker ook voor reeds werkzame professionals in de media.

27,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 26,36
+
Add to cart

Basisboek schrijven voor media / Druk 1

Van journalistieke content tot infotainment

2021 || Paperback || Wouter Janssen || Coutinho || also available as eBook

Voor een goed geschreven boodschap bestaat altijd publiek. Wat een tekst goed maakt, hangt vooral af van de specifieke context waarin en waarvoor de tekst is geschreven. Basisboek schrijven voor media biedt studenten alle nodige handvatten om in elke situatie de juiste keuzes te maken.

Het boek concentreert zich op de belangrijkste vragen die je als schrijver moet stellen en de mogelijkheden die dat oplevert. De auteur behandelt genres als nieuwsberichten, interviews en reportages aan de hand...

32,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 30,88
+
Add to cart

Sport & media: de (r)evolutie van winnende content

de (r)evolutie van winnende content

2021 || Paperback || René Foolen e.a. || Arko Sports Media BV || view preview pages

Hoe kun je als sportorganisatie de juiste content creëren om de sportfan zo optimaal mogelijk te betrekken bij je merk? Of het nu gaat om een professionele- of amateursportorganisatie, iedereen kan met de juiste content sportfans betrekken en betrokken houden bij hun merk. Toch is dit in een wereld met ongekende hoeveelheden content een hele uitdaging, waar velen tegenop zien. Dit boek geeft de nodige praktische tools om aan de slag te gaan met contentcreatie. Met behulp van de Sports Conten...

43,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 41,33
+
Add to cart

Handboek journalistieke ethiek / Druk 1

Morele dilemma’s in het digitale tijdperk

2021 || Paperback || Huub Evers || Boom || view preview pages

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Mag je als journalist ongevraagd beeld- en geluidsopnamen maken? Hoe ver kun je gaan in het publiceren van bewerkte foto’s en filmpjes? Wat betekent de vrijheid van meningsuiting in praktijk voor de vraag wat je wel en niet publiceert? Welke grenzen kent het recht op bronbescherming en wat betekent dat voor jou als journalist? Dit zijn voorbeelden van de journalistiek ethische kwesties die in ‘Inleiding jo...