Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (5)
2023 (4)
2016 (3)
» Toon alle opties (2)
2022 (3)
2010 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (16)
Hardcover (5)
Taal
Nederlands (20)
Categorie
Businessmodel (3)
Marketing (2)

Studieboeken (21)

28,50
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 27,08
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...

87,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 83,55
+
Bestel

Grondslagen van de marketing / Druk 10

2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;

- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...

77,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 74,05
+
Bestel

Inkoop / Druk 4

Werken vanuit een ketenbenadering

2023 || Paperback || Brigitte Faber-de Lange e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Behandelt de basistheorie van inkoop op toegankelijke wijze;

- stelt samenwerken in de keten centraal;

- met aansprekende praktijkvoorbeelden en cases.

Goed inkopen begint met een stevige kennis van het inkoopvak. Inkoop - Werken vanuit een ketenbenadering behandelt op toegankelijke wijze alle aspecten die daarvoor van belang zijn. Hierbij staat de gedachte centraal dat een goede samenwerking met andere afdelingen in een bedrijf, leveranciers en eindafnemers cruciaal is voor een succesvolle...

85,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 81,65
+
Bestel

Leerboek HRM / Druk 4

2021 || Paperback || Frits Kluijtmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Al meer dan 30 jaar het ultieme leerboek voor aankomende HRM-professionals;

- wetenschappelijke basis en ruime aandacht voor actuele ontwikkelingen en trends;

- volop handige hulpmiddelen en voorbeelden.

Leerboek HRM beschrijft op heldere wijze de fundamenten van het vak en houdt daarbij rekening met de grote diversiteit in organisaties. Het boek is ingedeeld in drie overzichtelijke thematische blokken: het plannen en stromen, het motiveren, sturen en ontwikkelen van medewerkers en het ve...

34,99
Levertijd: 21 werkdagen
+
Bestel

Designing for Growth

A Design Thinking Tool Kit for Managers

2016 || Hardcover || Jeanne Liedtka e.a. || Columbia University Press

Jeanne Liedtka and Tim Ogilvie educate readers in one of the hottest trends in business: "design thinking," or the ability to turn abstract ideas into practical applications for maximal business growth. Liedtka and Ogilvie cover the mind-set, techniques, and vocabulary of design thinking, unpack the mysterious connection between design and growth, and teach managers in a straightforward way how to exploit design's exciting potential. Exemplified by Apple and the success of its elegant product...

57,96
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 55,06
+
Bestel

Dit is onderzoek! / Druk 3

2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...

55,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Grondslagen van de marketing werkboek / Druk 9

2018 || Paperback || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;

- met actuele bedrijfscasussen;

- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...

39,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,99
+
Bestel

Hoe bouw je een High Performance Organisatie?

vijf universele factoren van excellent presteren

2016 || Paperback || André de Waal || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt, of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde op wetenschappelijke wijze wat er aantoonbaar toe doet in iedere soort organisatie, wereldwijd, in alle sectoren. Hoe bouw je een High Performance Organisatie? beschrijft het bewezen HPO-raamwerk dat bestaat uit de vijf universele factore...

62,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 59,38
+
Bestel

Business Continuity Management

de snelste weg naar resultaat

2010 || Paperback || J. Cazamier e.a. || Academic service

Luidt een bedrijfscrisis het einde in van een onderneming, of is er een manier

om sterker uit de strijd te komen? Business Continuity Management laat zien

hoe bedrijven een crisis kunnen overleven. Het boek geeft inzicht in wat ervoor

nodig is om dat voor elkaar te krijgen. De rode draad daarbij is dat u niet meer

moet plannen dan strikt noodzakelijk.

Er zijn verschillende internationale standaarden op het gebied van Business

Continuity Management (BCM), die theoretisch juist zijn, maar die leiden tot

teveel analyseresultaten. Daaruit vloeien te omvangrijke plannen voo...

49,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Business Model Generatie / Druk 1

Een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers

2010 || Hardcover || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM

Business Model Generatie is een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers die verouderde businessmodellen op de schop willen nemen om de ondernemingen van de toekomst te ontwerpen. Voorbeelden van nieuwe ontwrichtende businessmodellen die het concurrentielandschap volledig veranderen zijn er inmiddels ruimschoots. Echter vaak worden ze nog niet begrepen.

Business Model Generatie beschrijft krachtige, eenvoudige en geteste hulpmiddelen waarmee u deze businessmodellen leert begrijpen...