Zoekfilters

Auteur
Hans van der Loo (6)
Manon Ruijters (6)
Angela Talen (5)
» Toon alle opties (65)
Joriene Beks (5)
Eric de Haan (4)
Gabriël Anthonio (4)
Jean-Pierre Thomassen (4)
Jitske Kramer (4)
Nicoline Mulder (4)
Rini van Solingen (4)
Aty Boers (3)
Bas Wouters (3)
Björn Prevaas (3)
Christèle Warmerdam (3)
Danielle Braun (3)
Esther Klaster (3)
Frank Peters (3)
Félice de Charro (3)
Gerritjan van Luin (3)
Jan Verhaar (3)
Kilian Bennebroek Grav... (3)
Marcel van Assen (3)
Martin van Staveren (3)
Patrick Kooij (3)
Robert E. Quinn (3)
Sasja Dirkse-Hulscher (3)
Ad Bergsma (2)
Aniek Janssen (2)
Anne-Bregje Huijsmans (2)
Arco Verolme (2)
Arjen Banach (2)
Astrid Groenewegen (2)
Astrid Karsten (2)
Bill Bryan (2)
Dennis Opstal (2)
Edwin Kaats (2)
Eric Mooijman (2)
Freerk Wortelboer (2)
Guido van de Wiel (2)
Isolde Kolkhuis Tanke (2)
Jaap Boonstra (2)
Jaap Schaveling (2)
Jeroen Geelhoed (2)
Joost Kampen (2)
Joris Groen (2)
Karin Bosman (2)
Kees van Alphen (2)
Lisa van Rossum (2)
Marijke Lingsma (2)
Marjolijn Feringa (2)
Math de Vaan (2)
Niels van Loon (2)
Onno Hamburger (2)
Patrick van der Pijl (2)
Peter Koning (2)
Renco Bakker (2)
Rob van Es (2)
Robert B. Cialdini (2)
Robert Cialdini (2)
Robert-Jan Simons (2)
Sasja Dirkse (2)
Saskia Tjepkema (2)
Steffan Seykens (2)
Ten Gevers (2)
Thijs Homan (2)
Wilfrid Opheij (2)
Wouter Hart (2)
Wouter ten Have (2)
Verschijningsjaar
2021 (50)
2023 (46)
2022 (42)
» Toon alle opties (12)

Studieboeken (323)

52,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 49,88
+
Bestel

Feilloos adviseren / Druk 4

Een praktische gids voor adviesvaardigheden

2024 || Hardcover || Peter Block || Boom || met inkijkexemplaar

Deze praktische gids beschrijft het adviesproces van A tot Z. Aan de hand van talloze richtlijnen, voorbeelden, oefeningen en uitgebreide checklists voert Peter Block je door de vijf fases van advieswerk. Van het allereerste gesprek met de cliënt tot de implementatie van het advies en alles wat daartussenin zit.

Feilloos adviseren is al bijna veertig jaar een baken voor adviseurs en andere professionals met een adviestaak. Deze vierde volledig herziene richt zich niet meer alleen op de comme...

47,75
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 45,36
+
Bestel

Who is accountable

toerekenbaarheid tussen sales, marketing en communicatie

2019 || Paperback || Werner van Beusekom e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Of je nu in de sales, marketing of communicatie werkt (of gaat werken), dit boek helpt je succesvoller te zijn in je (toekomstige) vak. Je leest hoe organisaties baat hebben van het op één lijn brengen van sales, marketing en communicatie. Je leest ook hoe het delen van kennis, transparante communicatie en het meten en analyseren van data werkprocessen verbeteren.

Sales, marketing en communicatie op één lijn

In de bestaande literatuur is nauwelijks beschreven hoe je sales, marketing en com...

29,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Financieel management / Druk 4

Het verhaal achter de cijfers voor ondernemers en niet-financiële managers

2020 || Paperback || Kees van Alphen e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Als ondernemer of manager van een kleine of middelgrote onderneming richt je je het liefst op je eigen vakgebied, of houd je je bezig met de commercie. Natuurlijk heb je ook interesse in de cijfers van jouw onderneming, maar dan gaat het vooral om het saldo van de bankrekening en het maken van de kostprijscalculaties.

Cijfers, rekenen, wiskunde en economie

Velen blijven liever ver van het terrein van financieel management weg. Dat heeft immers te maken met cijfers, rekenen, wiskunde en econom...

31,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 30,35
+
Bestel

Het sales canvas

Door onderzoek sneller naar de deal

2017 || Paperback || Orly Polak e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen. Het Sales Canvas helpt sales professionals op een hele toegankelijke manier onderzoek te doen en kan dan ook naast bestaande salesmethoden worden gebruikt. We helpen je met het stellen van de juiste vragen, het actief onderzoeken en benaderen van je potentiële klant, het opstellen van een goede offerte, het voorbereiden van onderha...

39,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Systeemdenken / Druk 2

van goed bedoeld naar goed gedaan

2022 || Paperback || Jaap Schaveling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Hoe komt het dat grotere inspanningen van de afdeling Verkoop leiden tot een lagere omzet? Waarom neemt de werkdruk alleen maar toe, ook als we hulp inhuren? Hoe goed we het allemaal ook bedoelen, met sommige 'oplossingen' verergeren we de problemen juist. Hoe is die paradox te omzeilen?

Systeemdenken geeft nieuw inzicht in complexe situaties. Elke organisatie is een systeem dat uit onderdelen bestaat. Systeemdenken leert je te zien hoe die onderdelen elkaar beïnvloeden. Zo ontdek je de vaste...

34,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Haal meer uit jezelf in de professionele samenwerking

2012 || Paperback || Jeroen Wouters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Als (aankomend) professional kom je vaak terecht in complexe organisaties, waar veel flexibiliteit en verantwoordelijkheid voor je eigen ontwikkeling wordt gevraagd. Dat vereist een hoge mate van kennis en inzicht in je eigen kwaliteiten en de wijze waarop je deze kunt inzetten in de samenwerking met anderen. De volgende vragen spelen daarbij een belangrijke rol:

* Wat zijn mijn unieke kwaliteiten?

* Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de kans krijg om deze kwaliteiten in te zetten?

* Hoe kan ik ze ...

49,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Business Model Shifts / Druk 1

6 wegen naar nieuwe waardecreatie voor klanten

2020 || Hardcover || P. W. van der Pijl || Boom || ook als eBook

‘Business model shifts’ zijn veranderingen in je businessmodel naar meer waarde en relevantie voor klanten. Laat je inspireren door bedrijven als Netflix, Amazon en Alibaba en maak je eigen shift!

Amazon ging van het verkopen van boeken over op het leveren van ‘gemak’. Netflix liet zich leiden door het kijkgedrag van haar klanten en stapte over van het verhuren van dvd’s op online streamen en het produceren van originele televisieseries. Alibaba ging van aparte winkels naar een were...

20,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Spel: dialoogkaarten Ons binnenste buiten / druk 1

dialoogkaarten over professionele identiteit in organisaties

2018 || Cards || Tom van Oeffelt e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Dialoogkaarten over professionele identiteit

De professionele werkelijkheid van professionals is zo in beweging dat de noodzaak groot is om te weten waar je houvast hebt, wat je kunt loslaten en waar je je hebt te vernieuwen zonder jezelf kwijt te raken. De dialoogkaarten laten je met enige afstand naar jezelf en je professie kijken. En ze helpen om met collega's of professional friends in gesprek te gaan over wat je professie inhoudt en wat professioneel handelen is.

Ons Binnenste Buiten be...

29,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 28,03
+
Bestel

TopService voor veeleisende klanten

De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving

2021 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen?

Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Sommigen vinden alles goed, anderen zijn veeleisend en leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken ook. In dit boek richten wij ons op deze laatste groep. Klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.

Klanten zijn mondiger geworden, weten beter wat ...

34,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Hartelijk georganiseerd - Organisatiecultuur begrijpen en ontwikkelen

organisatiecultuur begrijpen en ontwikkelen

2016 || Paperback || Jacky van de Goor || Boom

Sommige organisaties zijn een inspirerende omgeving waarin mensen hun kwaliteiten inzetten voor zinvol werk. In andere organisaties raken mensen in de greep van verstikkende patronen, waar ze maar niet los van kunnen komen. Hoe komt dat? Het antwoord op deze vraag ligt voor een groot deel in de organisatiecultuur: de onzichtbare bron die richting geeft aan het denken en doen van mensen.

Hartelijk georganiseerd neemt u mee op verkenningstocht door de cultuur van uw organisatie. Met het boek ve...