Zoekfilters

Taal
Nederlands (10)
Categorie
Marketing (2)
Uitgever
Noordhoff (5)
Boom (2)
Vakmedianet (2)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (7)
Haagse Hogeschool (HHS... (5)
Hogeschool Utrecht (4)
» Toon alle opties (2)

Studieboeken (11)

69,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

39,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Duurzaam organiseren

Template voor het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen

2020 || Paperback || Jan Jonker e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

‘Duurzaam organiseren’ is noodzakelijk geworden; de tijd van praten is voorbij. Dit vraagt om passende businessmodellen met positieve impact. In de praktijk van alledag geeft dit de nodige problemen. Het vraagt immers om een andere kijk op het organiseren van waardecreatie, van financiële naar meervoudige waardecreatie. Deze publicatie reikt het Business Model Template aan om in deze lacune te voorzien. Het biedt ondernemers en studenten een gestructureerde aanpak om te komen tot een duu...

83,75
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 79,56
+
Bestel

Bedrijfseconomie voor het hbo / Druk 4

2020 || Paperback || Edward van Balen e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bedrijfseconomie voor het hbo geeft een heldere inleiding in het vakgebied. In deze methode komen de onderneming, de kostenvraagstukken, de financiering, de verslaggeving en de financiële analyse aan de orde.

Ook krijgt het onderscheid tussen opbrengsten en kosten enerzijds en ontvangsten en uitgaven anderzijds volop aandacht. De winst-en-verliesrekening, het kasstroomoverzicht en het vermogensverloop, de begin- en de eindbalans; alles vormt samen één geheel.

Sterke didactiek, zeer geschi...

53,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 51,25
+
Bestel

Taaltopics Rapporteren / Druk 6

2020 || Paperback || C. Braas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Taaltopics Rapporteren doorloopt stapsgewijs het hele rapportageproces en leert studenten een hoofdvraag exact te formuleren, een logische rapportindeling te maken en de vaste rapportonderdelen juist in te vullen. Het boek focust zowel op rapportages die studenten tijdens hun studie opstellen, als op rapporten die ze in de beroepspraktijk moeten schrijven. Taaltopics Rapporteren bevat aanwijzingen voor zowel lange rapporten als korte rapportages die binnen het bedrijfsleven gangbaar zijn. Er...

79,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Salesmanagement / Druk 6

2020 || Paperback || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;

- leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven;

- met uitgebreide online ondersteuning.

Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed...

83,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 79,75
+
Bestel

Internationaal ondernemen / Druk 3

2020 || Paperback || Radha Jethu-Ramsoedh e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

* Sectorbreed inzetbaar voor studenten die kennismaken met internationaal ondernemen;

* aansprekende praktijkkaders en cijfers brengen de wereld van het internationaal ondernemen tot leven;

* geplaatst in de Europese context en in het Nederlands geschreven.

Met Internationaal ondernemen krijgen Nederlandstalige programma’s in het hoger onderwijs een Nederlandstalig boek waarin de basisbeginselen van het internationaal ondernemen worden uitgelicht. Het boek is inzetbaar voor verschillende ho...

27,90
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 26,51
+
Bestel

Marketing in de nieuwe economie / Druk 1

Handleiding voor het creëren van échte waarde

2020 || Paperback || Marco Kuijten || Point

Vraag jij jezelf weleens af hoe opvattingen over de economie het werk van de marketeer beïnvloeden? Wie in de maatschappij en de politiek rondkijkt, ziet iets opvallends: onze honderd jaar oude ideeën over de economie zijn aan het veranderen. Aannames over de economie worden ter discussie gesteld.

Kan onze economie wel onbeperkt blijven groeien?

Draagt onze economie wel voldoende bij aan een groei in welzijn?

Profiteert iedereen voldoende van de groei in welvaart?

In Marketing in de nieuwe ...

44,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 42,28
+
Bestel

Management control

dynamisch balanceren tussen basis op orde en innovatie

2020 || Paperback || Maurice Franssen e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Stel: je wilt innoveren. Vanzelfsprekend wil je dan ook dat de basis van je organisatie op orde blijft. Welke management controls kun je dan kiezen en wat zijn de gevolgen daarvan? Dit boek probeert deze vragen te beantwoorden door een nieuw management control model te introduceren.

Het nieuwe management control model verbindt klassieke methoden en technieken met moderne vormen van beheersing van het gedrag van mensen in de organisatie: past, present én future control. Het boek is toegankeli...

51,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Ethiek en economie / Druk 2

Een grensoverschrijdende inleiding

2020 || Paperback || Bart Wernaart || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Is zowel een algemene inleiding in de ethiek als een boek over bedrijfsethiek;

- behandelt ethiek op drie verschillende niveaus: het individu, het bedrijf en de wereld;

- met uitgebreide online ondersteuning voor student en docent.

Economie en ethiek zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden, bedrijven en professionals hebben niet alleen een onderlinge morele verantwoordelijkheid, maar hebben ook een verantwoordelijkheid naar de wereld om zich heen. Toch stroken individuele belangen niet alti...

49,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Design Denken & Doen / Druk 1

2020 || Paperback || Patrick van der Pijl e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken, klantbehoeften en zorgbehoeften hebben een steeds kortere levensduur. De technologische mogelijkheden veranderen voortdurend, vaak op een onvoorspelbare en onvoorziene manier.

Als je succesvol wilt zijn in de wereld van vandaag zul je de wereld van morgen moeten ontwerpen. Denk als een ontwerper. Ontwerpers hebben altijd al met onzekerheid te maken gehad en weten daar juist hun voordeel mee te doen. Je hebt de juiste mindset, tools en vaardighed...