Zoekfilters
› Jan Buist (4)
› A. Lammers (3)
› Ad Bakker (3)
» Toon alle opties (22)
› Edward van Balen (3)
› Gary Armstrong (3)
› Philip Kotler (3)
› Stephen P. Robbins (3)
› A. Blijlevens (2)
› A.G.M. van den Bosch (2)
› A.J. van Aken (2)
› Chris Wijnen (2)
› Fred Rorink (2)
› Gerard van Heeswijk (2)
› Henk Fuchs (2)
› Irma Machielse (2)
› J.C. Bast (2)
› Karen Knispel (2)
› Patrick De Pelsmacker (2)
› R. Nijland (2)
› Sarina van Vlimmeren (2)
› Sascha Nieuwboer (2)
› Suzanne van Stratum (2)
› Timothy A. Judge (2)
› mr. Jelte Kinderman (2)
› Bedrijfskunde (6)
› Vastgoed en Makelaardi... (6)
› Vastgoedkunde (5)
» Toon alle opties (18)
› International Business... (4)
› International Business... (4)
› Ondernemerschap & Reta... (4)
› Basistheorie Vastgoedd... (3)
› Business IT & Manageme... (3)
› Commercieel Management (3)
› Hotel Management (3)
› International Event Ma... (3)
› International Hotel & ... (3)
› Ad Commercieel Managem... (2)
› Ad Ondernemen (2)
› Ad Sales & Accountmana... (2)
› Finance & Control (2)
› Human Resource Managem... (2)
› Integrale Veiligheidsk... (2)
› Praktijkleer Makelaar (2)
› Technische Bedrijfskun... (2)
› Hogeschool Rotterdam (16)
› Saxion (9)
› Hogeschool Utrecht (8)
» Toon alle opties (7)
Studieboeken (118)
Algemene economie in een duurzame samenleving
2024 || Paperback || Wim Hulleman || Noordhoff || ook als eBook
• Besteedt uitvoerig aandacht aan de ecologische en maatschappelijke uitdagingen van onze tijd;
• stelt niet alleen het denken van (neo)klassieke economen centraal, maar ook dat van hun critici;
• nodigt studenten uit om kritisch na te denken over het type samenleving waarin ze willen leven.
Algemene economie in een duurzame samenleving is een nieuw leerboek voor (economische) hbo-opleidingen, waarin duurzaamheid een prominente rol speelt.
Boeken over algemene economie hebben altijd mee...
vandaag verzonden
Strategisch merkenmanagement met MyLab / Druk 5
2022 || Paperback || Kevin Lane Keller e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede en duurzame manier te beheren. Het merk is vaak een van de meest waardevolle assets in een organisatie.
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. M...
vandaag verzonden
Privaatrecht voor Vastgoed - Theorieboek (editie 2023/2024)
2023 || Paperback || mr. Norbert Telders e.a. || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Werkboek.
(Zie ISBN 9789083285917: Privaatrecht voor Vastgoed-Werkboek (editie 2023 / 2024).
Dit Theorieboek, evenals het bijbehorende Werkboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2023 / 2024 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).
Beide boeken zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’
- de makelaars in opleiding voor het onderdeel van het SVM-NIVO- examen voor gecertificeerd Assiste...
vandaag verzonden
Bedrijfsinformatiesystemen met MyLab / Druk 17
2023 || Paperback || Kenneth C. Laudon e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Informatiesystemen behoren tot de belangrijkste middelen die bedrijfsmanagers tot hun beschikking hebben voor het bereiken van operationele excellentie, het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten, het verbeteren van de besluitvorming en het behalen van concurrentievoordeel.
Bedrijfsinformatiesystemen legt een uitgebreide theoretische basis voor het vakgebied en splitst de kennis op in vier delen: (1) organisaties, management en de netwerkonderneming; (2) IT-infrastructuur; (3) kerntoepa...
vandaag verzonden
Marketing Vastgoed-Werkboek (editie 2024/2025)
2024 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Theorieboek.
(Zie ISBN 9789083241661: Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2022 / 2023)).
Dit Werkboek, evenals het Theorieboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2022-2023.
Het Werkboek bestaat uit oefententamens/oefenexamens alsmede leervragen (meerkeuze-vragen, open vragen en casusopdrachten) bij elk hoofdstuk uit het Theorieboek.
Het Theorieboek en Werkboek zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor...
vandaag verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
vandaag verzonden
Online marketing, de essentie met MyLab / Druk 2
2022 || Paperback || Nino Adamo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. De afgelopen jaren is online marketing geëvolueerd tot een volwassen vakgebied dat voortdurend in beweging is. Er ontstaan steeds nieuwe trends en aanvullende mogelijkheden om de relatie met de klant aan te gaan en te verdiepen.
Online marketing, de essentie geeft een compleet overzicht van het vakgebied en beschrijft...
vandaag verzonden
Basisboek contentmarketing en community building (met MyLab)
2023 || Paperback || Irma Machielse || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Consumenten van nu bepalen zelf welke content zij wanneer tot zich nemen en bij welke communities zij zich aansluiten. Via diverse social media en communities produceren zij content en reageren zij op berichten van anderen. Hierdoor verandert de rol van communicatieprofessionals en de manier waarop zij communiceren met hun doelgroep. Steeds meer merken richten zich op het ontwikkelen van relevante content en het aangaan van een gelijkwaardige wederkerige relatie met hun publiek. Het belang va...
vandaag verzonden
Verandermanagement met MyLab / Druk 6
2025 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Veranderen zien we steeds meer als een standaard onderdeel van bedrijfsvoering, maar veranderen is moeilijk. Verandermanagement biedt je een praktische handleiding in dit uitdagende vakgebied. Aan de hand van een geïntegreerd model krijg je een gestructureerde aanpak van veranderingen aangereikt. De auteurs gaan in op vragen die de verschillende veranderfasen vormen:
- Waarom moeten we veranderen? (Diagnose)
- Wat moeten we veranderen? (Ontwerp)
- Hoe gaan we dat aanpakken? (Context en Aanpak)
- Welke rol moet je in het veranderproces vervullen? (Managemen...
vandaag verzonden
Het Triple Layered Business Model Canvas in de praktijk
Met het Business Model You als vierde laag
2023 || Paperback || Suzanne van Stratum || FLOOT || met inkijkexemplaar
Het ‘oude’ economisch denken, gebaseerd op een lineair model waarin groei de belangrijkste doelstelling is, is verleden tijd. Langetermijndenken, gericht op circulariteit, is de nieuwe focus. Maar hoe koppel je economische bloei aan verduurzaming en het welzijn van mensen?
Het Triple Layered Business Model Canvas heeft zich bewezen als helder, toegankelijk en logisch model om ‘nieuw-economisch’ te leren denken. De eerste van drie lagen is de ECONOMISCHE LAAG, waarin je beschrijft hoe ...