Zoekfilters
› Communicatie (7)
› Ad Ondernemen (5)
› Commerciële Economie (5)
» Toon alle opties (21)
› Global Marketing en Sa... (4)
› International Event Ma... (4)
› Ondernemerschap & Reta... (4)
› Ad Eventmanager (3)
› Ad Sales & Accountmana... (3)
› Finance & Control (3)
› International Business... (3)
› International Business... (3)
› International Business... (3)
› International Hotel & ... (3)
› International Tourism ... (3)
› Technische Bedrijfskun... (3)
› Ad Crossmediale commun... (2)
› Creative Business (2)
› Crossmediale communica... (2)
› Facility Management (2)
› Internationale Communi... (2)
› Ondernemen (2)
› Sales & Accountmanagem... (2)
› Sportcommunicatie (2)
› Hogeschool Rotterdam (13)
› Hogeschool Utrecht (8)
› Saxion (6)
» Toon alle opties (6)
Studieboeken (48)
morgen verzonden
Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9
2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;
- state of the art kennis over digitale communicatie;
- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren v...
morgen verzonden
Basisboek online marketing / Druk 5
Van strategie tot conversie
2024 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || ook als eBook
- Behandelt het volledige online marketingproces;
- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;
- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo.
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!
Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk ruil-. ervarings- en betrokkenheidswaarde te creÃ...
morgen verzonden
Copy & Concept / Druk 7
2022 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;
bevat een goede balans tussen theorie en praktijkcases van topbureaus;
schitterend vormgegeven met beelden van succesvolle campagnes.
Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.
Sinds het verschijnen van de eerste e...
morgen verzonden
Ondernemerschap in Hoofdlijnen / Druk 5
2022 || Paperback || Peter O. van der Meer || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Neemt een multidisciplinaire benadering bij het schrijven van een ondernemingsplan;
met ruime aandacht voor actuele thema’s als duurzaamheid en sociaal ondernemerschap;
het ondernemingsplan en moderne business canvassen komen uitgebreid aan bod.
Ondernemerschap in hoofdlijnen benadert het schrijven van een ondernemingsplan vanuit een unieke multidisciplinaire benadering en biedt een overzicht van de (bedrijfs-)economische kennis en vaardigheden die daarvoor nodig zijn. Gedurende het opzette...
morgen verzonden
Commerciële calculaties 2 / Druk 6
2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven...
morgen verzonden
Marketing denken, marketing doen / Druk 1
2025 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
• Bereidt voor op de nieuwe eisen van het werkveld, dankzij bijdragen van ruim vijftig NIMA-marketingprofessionals en toonaangevende vakspecialisten;
• biedt direct toepasbare praktijkvaardigheden die aansluiten op het marketingdenken van nu;
• flexibel in te zetten en geschikt voor elke leerstijl.
Deze nieuwe, innovatieve leermethode bereidt studenten voor op een succesvolle carrière door hen te leren klantinzichten te verzamelen, klanten te werven, waardeproposities en customer jour...
morgen verzonden
E-commerce & e-business / Druk 3
2025 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• Grondige inleiding in e-commerce en e-business;
• praktijkgerichte modellen en onderzoeksresultaten;
• bevat recente ontwikkelingen in AI, AR en VR.
De ontwikkelingen binnen e-commerce en e-business zijn enorm ingrijpend en voltrekken zich in rap tempo. Dankzij nieuwe technologieën zoals AI en machine learning kunnen bedrijven klantgegevens efficiënter analyseren en hun diensten optimaal afstemmen op de wensen van de klant. Dit resulteert in verbeterde klantbeleving, nauwkeurige be...
morgen verzonden
Consumentengedrag, de basis / Druk 7
2022 || Paperback || André Weber || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;
- praktijkgerichte benadering;
- te gebruiken in compacte modules.
Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties.
In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consu...
morgen verzonden
Strategisch brand design
2023 || Paperback || R. Stavorinus || Noordhoff || ook als eBook
• Het eerste en enige boek dat aandacht besteedt aan design vanuit een merk- en marketingperspectief;
• koppelt basiskennis op het gebied van marketing aan het proces voor het ontwikkelen van design voor merken;
• met veel visuele voorbeelden van de top in hedendaags brand design.
Strategisch Brand Design is een nieuw boek dat studenten en professionals een helder overzicht biedt van de belangrijkste stappen bij het ontwikkelen van design voor merken. Het bestaat uit vier delen. Het beg...
morgen verzonden
Handboek strategisch eventmarketing / Druk 1
2022 || Paperback || Leon Kruitwagen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De tijd van een event om het event ligt ver achter ons. De mogelijkheden die het event biedt om de kracht van live-communicatie effectief in te zetten zijn ongekend. Met de impact van een event kun je vrijwel elke doelstelling behalen. Aantoonbaar effectief, breed inzetbaar en persoonlijk – deze eigenschappen maken het event geliefd bij directie, sales, HRM, marketing- en communicatie-afdelingen.
De eventprofessional van nu heeft dan ook meer in z’n mars dan alleen servicegeric...