Key-account management / Druk 2

Voorzijde
Achterzijde
44,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789492196156
Uitgever: Adfo Books
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Marian Dingena
Druk: 2
Taal: Nederlands
Vervanger van: 9789014088839
NUR: Marketing

Haal alles uit je belangrijkste klantrelaties

Key-account management 2e editie

De bestseller Key-account management is geheel herzien. Het laat op praktische wijze zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties.

In dit boek worden de laatste ontwikkelingen en trends beschreven. Het geeft antwoord op vragen als hoe selecteer je key-accounts, hoe ontwikkel je key-relaties, hoe maak je realistische plannen en hoe organiseer je key-account management binnen je bedrijf? Ook in deze editie weer praktische tools als de werkbladen en diverse organisatiemodellen.

Naast actuele cases en best practices zijn per hoofdstuk een leerdoelstelling en discussievragen toegevoegd, hetgeen deze editie ook bijzonder geschikt maakt voor toepassing binnen hoger (sales) onderwijs.