Hoe kom ik in positie?

keuzes voor het inrichten van een interne communicatie functie met impactvolle adviseurs

Voorzijde
Achterzijde
20,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 19,24 i
+
Bestel
ISBN: 9789491560811
Uitgever: Adfo Groep
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Ilse van Ravenstein g. Kok
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2014
NUR: Communicatiekunde algemeen

Heeft een organisatie eigenlijk wel een IC-functie nodig? En zo ja, waarom? Hoe ontwerp je die functie dan? Hoe richt je haar in en waar in de organisatie positioneer je haar?

Welke taken horen bij de IC-functie? Welke rollen kan de communicatieprofessional vervullen en om welke competenties vraagt dat?

Het zijn vragen die ons vaak worden gesteld. De antwoorden hangen allereerst af van de specifieke kenmerken en uitdagingen van jouw organisatie.

We reiken daarvoor enkele handvatten aan en geven je tegelijkertijd algemeen geldende criteria en overwegingen die je op weg kunnen helpen om te bepalen welke rol de IC-functie voor jouw organisatie kan spelen.

De toegevoegde waarde van de IC-functie wordt uiteindelijk bepaald door de kwaliteit van de specialisten die er werken. Wat maakt die communicatieprofessional impactvol? We vroegen tal van managers, vakgenoten en auteurs om hun mening. De resultaten van dit onderzoek delen we graag met je in dit boekje.