Onze strategie komt niet aan!?

de communicatieve strategiecyclus: vijf fasen naar effectieve interne communicatie rondom organisatiestrategie

Voorzijde
Achterzijde
20,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 19,24 i
+
Bestel
ISBN: 9789491560781
Uitgever: Adfo Groep
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Ilse van Ravenstein
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2014
NUR: Communicatiekunde algemeen

We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in de organisatiestrategie.

We gingen vervolgens enthousiast samen met onze opdrachtgever aan de slag en zorgden voor een mooie introductie. Maar niet altijd met duurzaam effect. Medewerkers kennen soms de richting wel, maar die vertalen naar hun dagelijkse werk, is een heel ander verhaal.

Langzamerhand ontdekten we dat er een terugkerende strategiecyclus is in de organisatie. En dat communicatie een geïntegreerd onderdeel is in iedere fase van die cyclus.

Dit boekje geeft je houvast bij effectieve communicatie rondom de organisatiestrategie. Zodat de strategie gaat leven en geborgd wordt in alle mensen en hun dagelijkse werk en plannen.

Bij de vijf fasen van de communicatieve strategiecyclus helpen we je met het stellen van de juiste vragen en met voorbeelden van hoe de fase aan te pakken.

Ook geeft het boekje je inzicht in welke rol je als communicatieprofessional kunt nemen in die strategiecyclus. Een onmisbaar werkje voor iedere communicatieprofessional die de organisatie wil helpen haar ambities waar te maken.