Onderhandelen, theorie en praktijk

Voorzijde
Inkijkexemplaar
38,70
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel
ISBN: 9789464183924
Uitgever: Brave New Books
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Piet Aarts
Druk: 1
Pagina's: 202
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2020
NUR: Marketing

Of u nu onderhandelt over de aankoop of verkoop van een auto, huis of een groot zakelijk project, dit boek geeft u krachtige handvatten om tot een succesvolle deal te komen. We bieden een stevige, heldere structuur en vullen dit aan met voorbeelden uit de praktijk. De competitieve, coöperatieve en collaboratieve onderhandelingen komen aan bod, alsmede communicatieve vaardigheden, zicht op cijfers, creatieve technieken, trucs en valkuilen, afsluiten en het opstellen van de overeenkomst. Voor langlopende projecten in een snel veranderende omgeving heeft het geen zin om alle details in beton te gieten. We richten ons op het bereiken van een gemeenschappelijk hoofddoel en het managen van veranderingen. Uiteindelijk staat niet de overeenkomst, maar wat het project of samenwerking oplevert centraal.