Social Media voor het MBO

Voorzijde
Achterzijde
29,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 27,55 i
+
Bestel
ISBN: 9789462710528
Uitgever: MK Publishing
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: René ter Beke Tim Gorter
Druk: 1
Pagina's: 107
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
Vervanger van: 9789462710030
NUR: Marketing

Social media is voor het bedrijfsleven inmiddels een kritische succesfactor. Deze lesmethode kan breed ingezet worden voor iedere niveau 3 en 4 studierichting die is gericht op de consument of commerciële klant. Social media wordt hier gepresenteerd als onderdeel van de 'Inbound Marketing Strategie'. Door social media in een (veel gebruikt) strategisch kader te plaatsen ontstaat er meerwaarde die bovendien praktisch kan worden gebruikt.Specifieke kenmerken:- Veel praktische opdrachten.- Compleet met presentaties, toetsen en docentenmateriaal.Inhoud Inleiding Wat is Social Media Online Marketingstrategieën Content strategie en content marketing Inbound marketing planning Meten Webcare Social media plug-ins Effectief inzetten van social media Social media applicaties RSS Email Marketing M commerce: Mobile marketing Lead Nurturing Stappenplan Social media planning Social media protocollen De marketing mix Trefwoordenindex