Tevreden klanten zijn waardevol, maar loyale ambassadeurs zijn onbetaalbaar. Van Klant naar Ambassadeur laat je zien hoe je de stap maakt van een goede klantbeleving naar échte merkbetrokkenheid. Niet door harder te verkopen, maar door slimmer te verbinden.
Je ontdekt hoe je klantrelaties verdiept door aandacht te geven aan elk moment van de klantreis. Dit boek biedt je strategieën om vertrouwen op te bouwen, je merkbeleving te versterken en interactie om te zetten in loyaliteit. Van onboarding tot aftersales, van feedback tot community: je leert hoe je op elk punt in het proces klanten het gevoel geeft dat ze ertoe doen en hoe dat zich vertaalt in herhaalaankopen, aanbevelingen en mond-tot-mondreclame.
Of je nu een zelfstandig ondernemer bent of werkt in marketing, sales of klantenservice: Van Klant naar Ambassadeur geeft je praktische inzichten om klantgerichtheid te vertalen naar groei. Want klanten komen misschien voor je aanbod, maar ze blijven en promoten je om hoe je hen laat voelen.