Marketing (herwerking)

Go with the flow

Voorzijde
Achterzijde
39,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789401477413
Uitgever: Lannoo
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Philip De Cleen
Druk: 1
Pagina's: 350
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2023
NUR: Marketing

Door de steeds snellere technologische veranderingen die onze tijd kenmerken, is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan ooit geworden. Die 'Flowing Consumer' drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen en naar merken die zijn behoeften (instant) bevredigen. Daarbij maakt hij gebruik van verscheidene realiteiten, door zowel fysiek als via desktop en mobiel te kopen en gebruiken. Vertrekkend vanuit dat veranderde consumentengedrag reikt dit handboek een volledig nieuw marketingmodel aan. Door de consument vanuit drie strategische disciplines te benaderen - Content, Conversatie en Conversie - werken merken immers slimmer en effectiever. Het model richt zich op content als digitale verpakking, op conversatie als no brainer en bron van business intelligence, en op conversie om de 'Flowing Consumer' dichter bij klant- en merkwaarde te brengen. Marketing - Go with the flow laat je op een heldere manier nadenken over marketing. Zowel voor de marketingtalenten van morgen als voor de marketeer van vandaag.