Duurzame verleiding

Hét marketingboek voor duurzame ambities

Voorzijde
29,99
Leverbaar vanaf 29 augustus
Met 5% studentenkorting
voor 28,49 i
+
Bestel
ISBN: 9789089657466
Uitgever: Van Duuren Management
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Marjolijn Meynen Ed Stibbe
Druk: 1
Pagina's: 176
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
NUR: Marketing

Duurzaamheid is hot. Maar de marketing van duurzame producten vaak not.

Ed Stibbe en Marjolijn Meynen zijn ervan overtuigd dat drammen en dwingen niet helpen om de wereld duurzamer en leefbaarder te maken. Verleiden juist wel. Verleiden versnelt verandering en helpt een duurzame strategie te vertalen naar winstgevende waarde voor zowel klant, de wereld als je team. Kortom: geode marketing leads the way.

Beide auteurs zijn grote namen in de marketing- en reclamewereld. Met hun kritische kijk en originele insteek helpen ze je met hun boek op de duurzame weg met verrassende inzichten, handige modellen, de beste verleidingstrucs en inspirerende cases, in zowel B2B, B2C als not for profit.