Human2Human: de nieuwe klantrelatie

Onderscheidend verkopen met échte aandacht

Voorzijde
Huidige versie niet beschikbaar:

Human2Human: de nieuwe klantrelatie

ISBN: 9789089654946
Uitgever: Van Duuren Media
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Danielle de Jonge
Druk: 1
Pagina's: 144
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2019
Vervanger van: 9789089652775
NUR: Management algemeen

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Want onderscheidend verkopen heb je zelf in de hand, in elke fase van het verkoopproces. Een boek boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Benieuwd hoe je klanten vindt, hebt en houdt? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!