Inleiding strategische marketing - Van plan naar implementatie

van plan naar implementatie

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
39,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 37,53 i
+
Bestel
ISBN: 9789089538840
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Martin Hummelink Boudewijn Raessens
Druk: 1
Pagina's: 164
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2016
NUR: Marketing

Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie 'verplicht' de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken.

Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. De auteurs zetten de theorie helder uiteen en bieden veel praktische tips. Op de bijbehorende website is aanvullend materiaal te vinden voor zowel studenten als docenten, zoals toetsen, cases, video's en powerpointpresentaties.

Inleiding strategische marketing is bedoeld voor studenten in de hoofdfase van een bacheloropleiding waarbij het 'eindproduct' een strategisch marketingplan is. Daarnaast is deze uitgave nuttig voor (beginnende) marketeers die hun marketingstrategie willen opzetten, verfijnen of evalueren.