Handboek voor Digitale slagkracht

stop verspilling en grijp de kansen van het digitale tijdperk

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
14,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789082741803
Uitgever: Uitgeverij Van Ons
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Bas van der Lans Robert van Eekhout
Druk: 1
Pagina's: 140
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2017
NUR: Marketing

Handboek voor Digitale slagkrachtstop verspilling en grijp de kansen van het digitale tijdperkOf je nu aannemer of uitvaartondernemer bent, en of je nu mayonaise,rollators of kinderwagens produceert of auto's, taarten, bh's ofEHBO-cursussen verkoopt; de Digitale Slagkracht Methode is jouw blauwprintvoor meer omzet in het digitale tijdperk. Dit boek geeft je zelfvertrouwenen stappenplannen om jouw serieuze MKB-club vanaf 1 miljoen omzet serieuste doen groeien.Ondernemer of marketing communicatie specialist: stop met verspillingen laat dit jouw handboek zijn.DIGITALE SLAGKRACHT METHODECentraal in het boek staat de Digitale Slagkracht Methode; deze maaktmarketing- en sales in het digitale tijdperk planbaar. Volgens deze methodezet je in 12 tot 24 maanden een website en digitale marketing neer dieserieus bijdraagt aan jouw leads en omzet.BONUS: EXPERT-BIJDRAGEN EN PRAKTIJK-CASES6 expert-bijdragen van misschien wel de besten in het digitale vak van dezeplaneet! Met onder andere ex-Google medewerkers over adverteren, Joost deValk over zoekmachine optimalisatie en Kees-Jan Diepstraten over GoogleApps.Daarnaast bevat het boek 4 uiteenlopende praktijk-cases van familiebedrijftot goed doel, van fabrikant tot gefeliciTAART.OVER DE AUTEURSBas van der Lans en Robert van Eekhout startten in 2006, tijdens hun studiehun gespecialiseerd WordPress bureau Van Ons BV. Het bedrijf groeide uittot een vaste waarde in de web- en app development in Nederland, metopdrachtgevers als Joolz, Koffietijd, Proefdiervrij en honderden andereMKB-organisaties. Inmiddels telt Van Ons uit Amsterdam 21 medewerkers. Demissie van de organisatie is dat techniek nooit een belemmering mag zijnvoor de bedrijfsvoering en altijd bij moet dragen aan marketing en sales:"In 2025 zijn er alleen nog effectieve websites en digitale marketing inNederland."INHOUDSOPGAVE1 JOUW SUCCES DIGITAAL DUPLICEREN1.1 Radicaal innoveren of digitaal slim inzetten?1.2 Jouw Product Markt Combinatie1.3 Online afdelingen en digitale doelstellingen1.4 Algemeen over afdelingen en de rol van digitaal1.5 Focus op verkopen en gevonden worden2 DE DIGITALE MARKETING FUNNEL2.1 Aantrekken: van vreemdeling naar bezoeker2.2 Converteren: van bezoeker naar lead2.3 Verkopen: van lead naar klant2.4 Verrassen: van klant naar (super) promoter3 HET DIGITALE SLAGKRACHT MODEL3.1 Inspiratie: van idee tot concreet bouwplan3.2 Maken: van bouwplan naar eerste lancering3.3 Leren: van lancering tot groei3.4 Verbeteren: van groei tot excelleren4 AAN DE SLAG!4.1 Wat kost een website? En wat is het verschil tussen een website van €2.500,- en € 25.000,- euro?4.2 De Perfecte Briefing Schrijven4.3 Jouw bureau selecteren doe je zo!REVIEWS''A must have voor iedere ondernemer die de digitale mogelijkheden wilbegrijpen en benutten'' ٭٭٭٭٭Gert Scheffer, Smart Business Publishers''Een waardevolle introductie in alles wat ertoe doet.'' ٭٭٭٭٭Rogier Gigengack, Ondernemer''Voor iedere MKB'er die het aandurft zijn omzet exponentieel te latengroeien door slimme inzet van digitaal.'' ٭٭٭٭٭Annelieke Hoenderkamp, Senior Consultant Bearing PointPERS"Zie website als medewerker!" Telegraafhttps://digitaleslagkracht.nl/interview-in-de-telegraaf-zie-website-als-een-medewerker/"'Innovatie dé sleutel tot groei in het mkb" Het Paroolhttps://digitaleslagkracht.nl/handboek-voor-digitale-slagkracht-in-het-parool-innovatie-de-sleutel-tot-groei-in-het-mkb/"Alleen nog maar effectieve websites en marketing in 2025!" BNRhttps://digitaleslagkracht.nl/bnr-interviewt-bas-van-der-lans-alleen-nog-maar-effectieve-websites-en-marketing-in-2025/