De 7 magische woorden

waarmee jij als tekstschrijver of marketeer jouw resultaten verhoogt

Voorzijde
Achterzijde
27,98
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789082606867
Uitgever: Nicol Communicatie
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Nicol Tadema
Druk: 1
Pagina's: 210
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2023
NUR: Marketing

Het goochelboek voor tekstschrijvers en marketeers

Dit boek is een must read voor tekstschrijvers, copywriters, marketeers en andere professionals die willen overtuigen met woorden. Het helpt bij het slimmer schrijven van teksten en het verhogen van jouw resultaten. Na het lezen van dit ‘goochelboek’ kijk jij nooit meer hetzelfde naar tekst. Gegarandeerd.

Eerlijk is eerlijk, de 7 magische woorden zijn doodnormale woorden. Woorden die je nu al in jouw teksten verwerkt. De vraag is alleen: hóé zet jij die woorden in? Gebruik je een iets andere variant of krijgt het woord een verkeerde plek in jouw zin? Dan gaat het al snel mis. Pas je het magische woord goed toe? Dan activeer jij slimme beïnvloedingstechnieken die jouw lezers onbewust en ongedwongen stimuleren om een bepaalde keuze te maken. En technieken waarmee jij jouw lezers een duwtje in de rug geeft om:

* jouw product of dienst te kopen.

* een whitepaper te downloaden.

* een contactformulier in te vullen.

* te klikken op de sollicitatiebutton.

* ‘ja’ te zeggen tegen jouw offerte.

De magische woorden kan je inzetten in uiteenlopende, overtuigende teksten. Denk bijvoorbeeld aan webteksten, socialmedia posts, brochureteksten, slogans, vacatureteksten en offerteteksten.

Nu ben je waarschijnlijk benieuwd welke 7 woorden magisch zijn. Dat is logisch. Nicol zette speciaal voor jou deze woorden op een rij op bladzijde X. In de hoofdstukken daarna wordt per woord uitgelegd hoe de beïnvloedingstechnieken erachter werken. Ook kan je rekenen op voorbeelden en praktische tips. Zo ontdek je precies hoe jij het woord slim kan toepassen en waarom dit woord jouw conversiekracht verhoogt.

Nicol Tadema wordt ook wel woordgoochelaar genoemd. Waarom? Omdat Nicol het onmogelijke mogelijk maakt door te goochelen met woorden. Zo laat zij mensen aan een paars konijn denken. Beïnvloedt Nicol het brein zodat de lezer sneller in actie komt. En zet ze de boel op z’n kop om resultaten te verhogen. Haar kennis over het toepassen van neuromarketingprincipes in tekst deelt Nicol als auteur, spreker en trainer.