Leren van fouten / Druk 2 (Heruitgave)

omgaan met feedback, kritiek en klachten

Voorzijde
Achterzijde
17,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 17,05 i
+
Bestel
ISBN: 9789082306453
Uitgever: Ahmas
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Harry van de Wiel Jan Wouda Floor van de Wiel
Druk: 2
Pagina's: 82
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2023
NUR: Communicatiekunde algemeen

Professionals mogen geen fouten maken, maar niemand is onfeilbaar. Soms gaat het om kleine missers zonder verdere gevolgen; soms echter zijn de gevolgen zeer ingrijpend. Helaas werden en worden dit soort fouten nogal eens toegedekt of ontkent. Dit verstoppertje spelen ontneemt mensen de kans om van een fout te leren en dat is eigenlijk pas echt onvergeeflijk. Om ergens van te kunnen leren, is inzicht in de achtergronden van de fouten noodzakelijk.

Nu zijn er natuurlijk fouten in soorten en maten. In dit boek gaan we in op richtlijnen voor het bespreken van dingen die beter kunnen (feedback) tot en met het aankaarten van gemaakte fouten (kritiek) met grote gevolgen (klachten). Ook nu geldt dat voorkomen beter is dan genezen!