Handboek Online Marketing 8 met tools, templates, oefenomgeving, expertcases en meer / Druk 8

Converterende online en digital marketing strategie in praktijk gebracht

Voorzijde
Achterzijde
49,95
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel
ISBN: 9789082298178
Uitgever: AClassBooks
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Patrick Petersen
Druk: 8
Pagina's: 550
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2022
Vervanger van: 9789082298123
NUR: Marketing Overige media algemeen

Het herschreven Handboek Online Marketing 8 (#HOM8) is het meest complete, prijswinnende, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. HOM8 biedt de gebruiker extra converterend inzicht op gebied van bijvoorbeeld influencermarketing, contentengagement en metaverse. Het kleurrijke handboek biedt de professional theoretische inzichten die worden omgezet in de praktijk aan de hand van duizenden bijlagen. Het crossmediale boek helpt een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren met de meest moderne middelen. De meer dan 6000 bijlagen op de ondersteunende portal, maken van bestseller #HOM8 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een moderne strategische online marketingmix! De achtste druk van deze bestseller is herschreven, kent gratis tools en templates, nieuwe cases, handige stappenplannen, expertvisies, extra digitale bijlagen en praktische marketingmodellen.

“Strategisch denken in online marketing is een must. Dit boek geeft aan hoe je de volwassenwording van social, content en mobile kunt toepassen voor jouw organisatie. Disruptie kun je daadwerkelijk vormgeven, zoals dit sprankelende overzicht laat zien.”

Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit

“Het Handboek Online Marketing neemt mij mee door nieuwe werelden. Het boek laat zien hoe het vakgebied marketing en communicatie nieuwe en succesvolle wegen inslaat.”

Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School

“Het Handboek Online Marketing is het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketing-

kansen helder uitlegt.”

Igor Beuker, spreker en host op het gebied van digital transformatie

“Eindelijk een digital marketingboek dat ook de disruptie in de retail en het veranderend koopgedrag behandelt!”

Prof. dr. Cor Molenaar, auteur van onder andere Kijken, kijken… anders kopen