Marketingfacts Jaarboek 2013-2014

platform voor interactieve marketing

Voorzijde
Achterzijde

Niet beschikbaar

ISBN: 9789078972228
Uitgever: Marketingfacts B.V.
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Marco Derksen Danny Oosterveer Marloes van Willigenburg Anne Jacobsen
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2013
NUR: Marketing

Sinds 2006 publiceert Marketingfacts (hét online platform voor interactieve marketing) jaarlijks het Marketingfacts Jaarboek. Het Jaarboek biedt ieder jaar een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Het is een onmisbare uitgave voor iedereen die zich begeeft (of wil begeven) op het vlak van online marketing.

Wat in het eerste jaar begon als een dunne, handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een meer dan 300 pagina's tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld.

In de editie 2013/2014 komen de volgende onderwerpen aan bod: E-business, Online advertising, Affiliatemarketing, E-mailmarketing, Zoekmachinemarketing, Online pr & Branding, Social-mediamarketing, Mobile marketing, Online video, E-commerce, Usability & design, Customer Service en Webanalytics.