Het 80/20- principe

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
24,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 23,74 i
+
Bestel
ISBN: 9789047010999
Uitgever: Business Contact
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Richard Koch
Druk: 1
Pagina's: 320
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2017
NUR: Management algemeen Leidinggeven, coachen

Het 80/20-principe klinkt als een aardige vuistregel, maar het is meer dan dat: het is een wetenschappelijk bewezen principe. Richard Koch toont in dit boek aan dat het 80/20-principe voor organisaties te gebruiken is als analyse-instrument (met welke producten behalen we de hoogste winst?), en op persoonlijk vlak als denkmethode (op welke thema’s moet ik focussen, wat zijn de beste oplossingen?).

In beide gevallen is het resultaat: betere beslissingen, minder gedoe, meer effectiviteit. Op strategisch niveau, maar ook in je dagelijkse werk. Iedereen, van de CEO tot de professional, kan met dit boek zijn voordeel doen. Het helpt je te kiezen, te beslissen en sneller vooruit te komen. De jubileumeditie van dit standaardwerk is aangevuld met nieuwe hoofdstukken over de werking van het principe in (online) netwerken.