Customer experience in de praktijk

klantervaring als spil van uw bedrijf

Voorzijde
Achterzijde
23,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789047007081
Uitgever: Atlas Contact
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Manfred van Gurchom
Druk: 3
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2014
NUR: Marketing

'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren.

Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.