Principes van marktonderzoek, 7e editie (e-book)

met MyLab NL toegangscode

Voorzijde
49,94
Direct beschikbaar
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789043091763
Uitgever: Pearson
Verschijningsvorm: E-book via Bookshelf
Auteur: Alvin C. Burns Ronald F. Bush
Druk: 7
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2016
NUR: Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS

Principes van marktonderzoek, 7e editie

Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zevende editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.

Elk hoofdstuk begint met de belangrijkste leerdoelen en eindigt met een samenvatting. Daarnaast bevat elk hoofdstuk een aantal verwerkingsvragen. De doorlopende case (European Automobile Concepts) is gericht op een nieuwe manager die moet bepalen naar welk soort auto's er in de toekomst vraag zal zijn.

Principes van marktonderzoek is geschreven voor studenten in het eerste en tweede jaar van de economische opleidingen in het hoger onderwijs.

MyLab | Nederlandstalig

In MyLab | Nederlandstalig hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal, zoals:

* Alle figuren en tabellen in Powerpoint

* SPSS-databestanden die in de cases worden gebruikt

* Extra oefeningen en cases

Voor docenten staat op MyLab een docentenhandleiding met daarin de uitwerkingen van de vragen en opdrachten uit het boek en de doorlopende case. Daarnaast staan er samenvattingen van de hoofdstukken in Powerpoint (handig voor colleges), en extra cases en uitwerkingen op het docentengedeelte van MyLab.

Alvin C. Burns bekleedt de Ourso universitaire marketingleerstoel aan het E.J. Ourso College of Business Administration van Louisiana State University. Ronald F. Bush is hoogleraar aan de University of West Florida. Zij hebben verschillende marketingboeken op hun naam staan. Dit boek is aangepast voor de Nederlandstalige situatie door André van Iterson, Herbert Maks en Frans de Swart. Zij zijn verbonden aan de Hogeschool Inholland.