Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (47)
2019 (28)
2015 (15)
» Toon alle opties (14)

Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS (188)

53,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Macro economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving / Druk 8 (e-book)

E-book via Bookshelf || Ad Marijs & Wim Hulleman

Een manager is vergelijkbaar met een piloot die in turbulent weer een vliegtuig op koers moet zien te houden. Daarvoor kan zij of hij allerlei instrumenten op het dashboard gebruiken. Een ondernemer heeft ook een dashboard nodig om een bedrijf door economisch zwaar weer te kunnen loodsen. Kennis van de economische omstandigheden en hun invloed op resultaten van een onderneming, is voor een manager van vitaal belang.

Macro-economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving gaat over de macro-econ...

78,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 75,00
+
Bestel

Taxatieleer Vastgoed 1 / Druk 6

Hardcover || Peter van Arnhem e.a. || Noordhoff

De laatste decennia is de Nederlandse vastgoedbranche sterk geprofessionaliseerd en is de uitdaging van de taxateurs van onroerende zaken groter dan ooit tevoren. Was het vroeger nog mogelijk voor de taxateur zich te beroepen op ervaring en kennis, tegenwoordig vraagt de klant om uitgebreide analyse en onderbouwing. De taxatieleer is dan ook sterk in ontwikkeling. Taxatierichtlijnen en- technieken ontwikkelen zich in hoog tempo. Deze nieuwe editie van 'Taxatieleer vastgoed' beschrijft alle be...

29,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Lean Management Systeem

Hoe Toyota de organisatie succesvol maakt

Paperback || Jan Wijnand Hoek, Mariël Koopmans, Tim Wolput & Toshio Horikiri || Boom

In Lean Management Systeem worden de filosofie en methodiek van de managementstijl (Shokuba Kasseika) van Toyota, het zogenoemde TMS, uitvoerig beschreven.

Centraal staat de supportive managementstijl die gericht is op het ontwikkelen van een lerende organisatie, op teamontwikkeling en op persoonlijke groei van medewerkers.

Deze managementstijl stelt organisaties in staat een competitieve voorsprong te ontwikkelen via het toepassen van het verbetersysteem (Lean). Achtereenvolgens wordt aandac...

84,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 79,80
+
Bestel

Kernbegrippen van economie

Paperback || N.G. Mankiw || Academic service

Kernbegrippen van economie is de bewerkte vertaling van N. Gregory

Mankiws vermaarde titel Essentials of Economics. Het boek is wereldwijd

marktleider en is in zestien talen vertaald.

Mankiw verklaart de essentie van economie aan de hand van tien principes.

Deze principes zijn:

1. mensen moeten keuzes maken

2. de kosten van iets worden bepaald door datgene wat we willen opgeven om het te krijgen

3. rationele mensen denken in de marge

4. mensen reageren op prikkels

5. handel kan in ieders belang zijn

6....

49,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Wiskunde voor de sector HEO / Druk 4

Paperback || D.P.G. van As || Academic service

Wiskunde voor de sector HEO is bestemd voor de propedeuse van economische

hbo-opleidingen en is daarnaast geschikt voor andere hbo-richtingen en universitaire studies waar niet al te veel wiskunde wordt vereist, maar wel economische begrippen aan bod komen. Het boek sluit aan op de kennis van de huidige eerstejaars student. Per hoofdstuk worden eerst de wiskundige inzichten

en technieken geleerd en pas daarna de toepassing in de economie, bedrijfskunde of statistiek. De vele opgaven toetsen en...

40,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Sportmarketing met XTRA / Druk 3

Paperback || Robert Kok & Hugo Gruijters

Sportmarketing is een relatief jong vakgebied dat een steeds grotere rol speelt in de sportwereld. Het marketingperspectief is goed toepasbaar op de specifieke cultuur, structuur en dynamiek van de sportmarkt. Sportmarketing is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief dat als basis dient voor een strategisch marketingplan. In drie delen komen achtereenvolgens de sportmarkt, de strategische analyse en het tactische plan aan bod.

In deze derde editie zijn alle voorbeelden en het on...

46,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 44,18
+
Bestel

Economie van Experiences / Druk 4

Paperback || Albert Boswijk, Ed Peelen & Steven Olthof || Pearson Benelux B.V.

"Albert Boswijk and his colleagues are the pre-eminent experts in Experience Management in Europe. This book brings all of their knowledge and wisdom together and is vital reading for anyone seeking to create value from experience."

- Prof. Chris Voss. London Business School

"Economy of Experiences_is_a great book that extends our ideas -- disagreeing with us on occasion! It pushes forward what we know about today's Experience Economy, focusing on those that are meaningful and co-created. (In f...

30,99
Direct beschikbaar
+
Bestel

Onderzoek doen / Druk 2 (e-book)

E-book via Bookshelf || Frank Plooij || Pearson Benelux B.V.

Onderzoek doen is een beknopte, duidelijke en overzichtelijke handleiding onderzoeksvaardigheden voor studenten die beginnen met onderzoek. Naast de basisbeginselen van het doen van onderzoek leren studenten de opzet en waarde te beoordelen van andere onderzoeken.

Het boek kent drie centrale themas: onderzoeksvaardigheden, statistiek en rapportage. Deze themas worden in afzonderlijke delen behandeld, waarbij een doorlopende casus de samenhang tussen de onderwerpen inzichtelijk maakt. De aute...

61,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 58,43
+
Bestel

Principes van marktonderzoek / Druk 7

met MyLab NL toegangscode

Paperback || Alvin C. Burns & Ronald F. Bush || Pearson

Principes van marktonderzoek, 7e editie

Principes van marktonderzoek bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe je de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zevende editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.

Elk hoofdstuk begint met de belang...

40,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Principes van bedrijfseconomie / Druk 3

Paperback || Clarence van der Putte e.a. || Pearson

Principes van bedrijfseconomie behandelt bedrijfseconomie in de breedte én in de diepte. Niet alleen de oorsprong en de betekenis van bedrijfseconomie worden besproken, maar ook de financiële kant van de onderneming komt uitgebreid aan de orde met onderwerpen als management accounting, cost accounting en investeringsvraagstukken.

Aan de hand van actuele voorbeelden uit het MKB en het internationaal bedrijfsleven leren studenten wat bedrijfseconomie in de praktijk inhoudt. Deze benadering zor...