Innovatiemanagement met MyLab NL / Druk 5

Voorzijde
44,95
Leverbaar vanaf 25 oktober
Met 5% studentenkorting
voor 42,70 i
+
Bestel
ISBN: 9789043041799
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Eelko Huizingh
Druk: 5
Pagina's: 320
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
Vervanger van: 9789043036382
NUR: Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS

Innovatie is hot. Mediadiscussies benadrukken de noodzaak van innoveren. Tegelijkertijd wordt vaak gezegd dat "het' niet goed gaat met innoveren. Om onze welvaart en welzijn in stand te houden is innoveren noodzaak. Elke organisatie voelt de druk om meer, sneller en beter te innoveren!

Innovatiemanagement toont dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe je succesvolle vernieuwing realiseert. De focus ligt allereerst op het innovatieproces. Het boek besteedt daarnaast veel aandacht aan het vergroten van het innovatievermogen van een organisatie.

De theorie in dit boek is gebaseerd op de nieuwste inzichten in de wetenschappelijke en vakliteratuur. Praktische cases uit de Nederlandse en Europese context illustreren de methoden en modellen. De cases zijn geactualiseerd en breed georiënteerd: bij grote en kleine bedrijven, in consumenten- en zakelijke markten, uit de dienstverlening en industrie, en op het gebied van zowel producten, markten als processen.

Nieuw in deze editie

Volledig geactualiseerd door nieuwe voorbeelden en cases.

Aandacht voor de laatste ontwikkelingen op het gebied van technologie en duurzaamheid (met focus ook op duurzame innovaties).

Veel aandacht voor innoveren in teams.

Meer interactie met de MyLab.

Doelgroep

Studenten in het hogere economische en technische onderwijs en studenten in opleidingen op het gebied van gezondheidszorg.