Strategisch merkenmanagement met MyLab NL / Druk 4

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
61,50
Met 5% studentenkorting
Voor 58,43 i
Levertijd: 48 uur
+
Bestel
ISBN: 9789043033084
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Kevin Lane Keller, Ruud Heijenga & Erik Schoppen
Druk: 4
Pagina's: 448
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
NUR: Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS

Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede manier te beheren. Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van branding inzichtelijk.

Onderwerpen die onder meer aan bod komen zijn:

* de merkpositionering en de identificatie van merkwaarden

* het creƫren van klantgerichte en sociale merkmeerwaarde

* de rol van het merk in relatie tot mens, markt en maatschappij

* het bouwen, beheren en meten van toekomstbestendige merkmeerwaarde

* de merkarchitectuur (merkportfolio) van corporate en product- en dienstmerken

* nieuwe neurowetenschappelijke en psychologische inzichten in branding

Nieuw in de vierde editie

In deze vierde editie zijn de inzichten van Kevin Lane Keller verdiept, verbreed en geactualiseerd met relevante inzichten in modern merkenbeleid en de steeds belangrijker wordende rol van brandmanagement als leidend principe voor organisaties. Er zijn nieuwe hoofdstukken toegevoegd over het toekomstbestendig ontwikkelen van merken, nieuwe psychologische en sociologische inzichten met betrekking tot branding en consumentengedrag, en er wordt aandacht besteed aan duurzaam merkleiderschap.

MyLab | Nederlandstalig

Dit boek wordt vergezeld van een nieuwe digitale leeromgeving, MyLab | Nederlandstalig. MyLab bevat een interactieve eText en verdiepingsmateriaal en cases met opdrachten. Alle modellen en andere figuren uit het boek zijn er overzichtelijk te raadplegen.

Doelgroep

Strategisch merkenmanagement is geschreven voor studenten in het hoger economisch onderwijs en voor de beroepspraktijk in design en management van merken, marketing en marketingcommunicatie.

Over de auteurs

Kevin Lane Keller is hoogleraar marketing aan Dartmouth College in New Hampshire. Hij heeft veel onderzoek gedaan en gepubliceerd over merkenmanagement.

Auteurs Ruud Heijenga en Erik Schoppen hebben veel onderzoek gedaan naar merken en schreven een volledig nieuw Deel III in deze vierde editie, en verzorgden de Nederlandse bewerking van het boek.

Lees meer