Inleiding sales 3e druk incl. TrainTool / Druk 3

Een introductie in een veelzijdig vakgebied

Voorzijde
74,95
Levertijd: 4 werkdagen
Met 5% studentenkorting
voor 71,20 i
+
Bestel
ISBN: 9789024455966
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Stefan Renkema
Druk: 3
Pagina's: 256
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2023
Vervanger van: 9789024436491
NUR: Marketing

Inleiding sales behandelt het complete vakgebied. Aan bod komen de volgende onderwerpen: de fases van het salesproces, lead generation, waardeproposities, de salesfunnel, de klantenpiramide en accountmanagement. Extra aandacht is er voor aanbestedingen en netwerken. Inleiding Sales is gericht op beginnende hbo-studenten van opleidingen als Commerciële Economie en Small Business en Retail Management. Daarnaast is het geschikt voor deelnemers van NIMA A Sales.

Deze derde druk is volledig geactualiseerd en gaat uitgebreid in op de invloed van digitalisering en verduurzaming op het vakgebied b2b-sales. In deze editie is daarom veel aandacht voor thema’s als meervoudige waardecreatie, innovatie en de rol van data en technologie in de verschillende fases van de salesfunnel.