Statistiek voor marktonderzoek / Druk 3

praktisch gebruik van statistiek bij kwalitatief marktonderzoek

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Statistiek voor marktonderzoek / Druk 3

Andere versies
ISBN: 9789001861339
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Rein Memelink
Druk: 3
Pagina's: 240
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
Vervanger van: 9789001796259
Categorie: Exact, Techniek & Onderzoek Marketing Marktonderzoek Statistiek
NUR: Marketing

- Nadruk op het verwerven van inzicht;

- sluit direct aan bij de gangbare competenties binnen het hbo-onderwijs;

- aandacht voor Excel en SPSS;

Statistiek voor marktonderzoek behandelt statistiek als instrument om kwantitatief marktonderzoek uit te voeren. Naast uitleg over statistiek, bevat het veel praktische aanwijzingen en tips voor studenten.