Statistiek voor marktonderzoek / Druk 3

praktisch gebruik van statistiek bij kwalitatief marktonderzoek

Voorzijde
Achterzijde
42,95
Met 5% studentenkorting
Voor 40,80 i
Levertijd: 48 uur
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001861339
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Rein Memelink
Druk: 3
Pagina's: 240
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
Categorie: Exact, Techniek & Onderzoek Marketing Marktonderzoek Statistiek
NUR: Marketing

- Nadruk op het verwerven van inzicht;

- sluit direct aan bij de gangbare competenties binnen het hbo-onderwijs;

- aandacht voor Excel en SPSS;

Statistiek voor marktonderzoek behandelt statistiek als instrument om kwantitatief marktonderzoek uit te voeren. Naast uitleg over statistiek, bevat het veel praktische aanwijzingen en tips voor studenten.

Lees meer