Niet beschikbaar
Een uniek studieboek over eigentijdse levensmiddelenmarketing in de hedendaagse supermarkt. Levensmiddelenmarketing gaat in op de belangrijkste aspecten van marketing en category management in de levensmiddelenbranche. Het biedt de student een kijkje in de keuken en laat zien dat de levensmiddelenbranche op dit gebied ver voorop loopt. Kortom: een uitgave die op geen enkele retail- of commerciƫle opleiding mag ontbreken. Ook zeer inspirerend voor de professional die up-to-date wil blijven! Levensmiddelenmarketing belicht zowel de kant van de retailer als van de fabrikant aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden. Daarnaast schenkt de uitgave veel aandacht aan consumentengedrag, de rol van marktonderzoek, communicatietechnieken, verkoop- en inkooptechnieken.
- Focus op de levensmiddelenbranche en supermarkt
- gericht op het schrijven van een marketingplan
- aandacht voor de retailer, fabrikant en consument en onderlinge samenwerking.