Basiskennis marketing / Druk 6

Voorzijde
Inkijkexemplaar
56,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 53,68 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001749965
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Co Bliekendaal Ton van Vugt
Druk: 6
Relevante opleidingen: Logistics Engineering
Pagina's: 284
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2021
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam
Vervanger van: 9789001877507
NUR: Marketing

• Zeer compacte en toegankelijke kennismaking met het vakgebied;

• focust op de herkenbaarheid van de marketingtheorie in het werkveld;

• sluit aan bij de eisen van het NIMA-examen Basiskennis marketing.

Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten van opleidingen waar marketing geen kernvak is en voor de opleiding NIMA Basiskennis marketing.

Het boek Basiskennis marketing heeft een overzichtelijke indeling en volgt een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat.

Deze nieuwe, zesde editie sluit volledig aan bij de vernieuwde NIMA-exameneisen voor Basiskennis marketing die vanaf januari 2019 gelden. Zo zijn er aanpassingen gedaan op het gebied van ondernemingsplanning, marketingplanningsproces en het marketingplan. Daarnaast is de feedback van gebruikers zoveel mogelijk verwerkt en zijn veel voorbeelden en casussen geactualiseerd.

Basiskennis marketing is zeer geschikt als kennismaking met het vakgebied voor hbo opleidingen waar marketing geen kernvak is. Daarnaast sluit het aan bij de opleiding NIMA Basiskennis marketing.

Ton van Vught is als directeur verbonden aan het ROC Aventus in Apeldoorn, Deventer en Zutphen. Als freelance docent verzorgt hij trainingen op het gebied van marketing, management en kwaliteitszorg.

Co Bliekendaal is marketingdocent op het ROC Da Vinci College in Dordrecht en Gorinchem. Daarnaast is hij als contractmanager verantwoordelijk voor de cursussen en trainingen van dit ROC.

Beide auteurs hebben samen meerdere series over marketing geschreven.