Ondernemingsstrategie / Druk 8

Voorzijde
Inkijkexemplaar
67,95
Met 5% studentenkorting
Voor 64,55 i
Levertijd: 48 uur
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001575687
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Sytse Douma e.a.
Druk: 8
Pagina's: 277
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2020
Categorie: Management & bedrijfskunde Strategisch management
NUR: Ondernemingsrecht

- Compleet overzicht van wat een ondernemingsstrategie is en hoe die te bepalen;

- praktische uitwerking met een groot aantal Nederlandse praktijkvoorbeelden;

- aandacht voor de strategische implicaties van de digitale/ informatierevolutie.

Ondernemingsstrategie geeft antwoord op vragen als: Wat is strategie? Hoe bepaal je de juiste strategie? Hoe zorg je dat die strategie ook wordt uitgevoerd? Het boek kent vier delen. Deel 1 legt uit wat een strategie is, hoe het proces van strategieformulering verloopt en welke analyses nodig zijn om een strategie te bepalen. Deel 2 behandelt het formuleren en vaststellen van een strategie voor een kleine of middelgrote onderneming of voor een business unit van een concern. Deel 3 gaat over het formuleren van een strategie voor een concern. In deel 4 komt de implementatie van de strategie aan de orde.

De nieuwe editie bevat actuele praktijkvoorbeelden die de theorie illustreren. Ook wordt meer aandacht besteed aan de strategische implicaties van de digitale en informatierevolutie.

Lees meer