Het merk ik / Druk 14

talentbranding voor een succesvolle carriere

Voorzijde
Achterzijde

Niet beschikbaar

ISBN: 9789000325900
Uitgever: Spectrum
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Huub van Zwieten Mark van de Grift
Druk: 20
Pagina's: 216
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2013
Voorgeschreven bij o.a.: Avans Hogeschool
Categorie: Beroepsvaardigheden
NUR: Management algemeen

Al meer dan 25.000 exemplaren verkocht!

 

Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen je huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het cruciaal jezelf zowel professioneel als persoonlijk te onderscheiden. Het merk IK® helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend neer te zetten.

Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Hij schreef acht boeken over persoonlijke ontwikkeling, is radio- en krantencolumnist en geeft lezingen. Mark van de Grift heeft als merk -en marketingspecialist een bedrijf dat sociale (persoonlijke) merken adviseert en bouwt (Drbrand.nl). Hij werkte o.a. voor Red Bull, diverse reclamebureaus en Deloitte. Ilonka de Haan is trainer en coach.