Zoekfilters

Taal
Nederlands (2)
NUR
Marketing (2)

Resultaten (3)

44,50
Leverbaar vanaf 7 november
met 5% korting 42,28
+
Bestel

Waarde creëren

Marketing door de ogen van design

2025 || Paperback || Eveline van Zeeland e.a. || FLOOT

Voor iedereen die marketing wil ontwerpen met hoofd, hart én lef.

Dit is geen boek dat je leert hoe je een goede marketeer wordt, dit is een boek dat je leert hoe je een goede marketingdesigner wordt. Marketing wordt niet benaderd als een onderdeel van ‘business en management’, maar van ‘design’. Dit designperspectief maakt het boek wezenlijk anders dan andere marketingboeken.

Aan de hand van internationale voorbeelden – uit de wereld van design, kunst, branding én non-profitcampa...

44,50
Leverbaar vanaf 7 november
met 5% korting 42,28
+
Bestel

Shaping Value

Marketing through the Lens of Design

2025 || Paperback || Eveline van Zeeland e.a. || FLOOT

For anyone who wants to design marketing with their head and their heart — and courage.

This isn’t a book that teaches you how to become a good marketer; it’s a book that teaches you how to become a good marketing designer. Marketing isn’t approached as a component of business and management but of design. It’s this design perspective that makes this book fundamentally different from other marketing books.

Using international examples — from the worlds of design, art, branding, an...

27,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,13
+
Bestel

Hocus pocus?

Organisatieproblemen ontrafelen, duurzaam impact maken

2025 || Paperback || Jan Willem Nuis || FLOOT || met inkijkexemplaar

Je hebt een opdracht, project of casus waarin je een organisatieprobleem moet oplossen. Hoe voorkom je dat je te snel conclusies trekt en een oplossing presenteert waarop niemand zit te wachten? Of erger, dat je een advies schrijft

dat in een bureaula verdwijnt?

Dit boek helpt je om je grondig te oriënteren en duurzaam impact te maken op organisatieproblemen door samen met betrokkenen te ontdekken wat er echt speelt. Je zult merken: de eerste definitie van het probleem is nooit de definitie ...