Zoekfilters
Resultaten (4)
morgen verzonden
Wat als de klant nee zegt?
Praktische gids met antwoorden op alle bezwaren
2023 || Paperback || Geert Delobelle || Lannoo
'DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER',
'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM',
'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE',
'DIT IS VOOR ONS MOMENTEEL GEEN PRIORITEIT',
'IK VERDIEN TE WEINIG OP UW PRODUCT'. In gesprekken met klanten kan je steeds weer op nieuwe bezwaren botsen. Je zou eigenlijk iemand anders moeten spreken, of een andere keer terugkomen, of je product is toch net niet wat de klant zoekt. Hoe ga je met dergelijke situaties positief om? En hoe laat je de klant inzien dat wat jij aanbiedt toch de be...
morgen verzonden
Sustainable Storytelling
Van zuivere intenties naar een geloofwaardig verhaal met impact
2024 || Paperback || Talita Kalloe || Lannoo
Hoe communiceer je als ondernemer of organisatie authentiek, helder en geloofwaardig over duurzaamheid? In dit boek lees je waar de bewuste en onbewuste patronen en uitdagingen kunnen liggen in het zichtbaar maken van duurzame ambities.
En waarom het zo belangrijk is om eerst de intrinsieke motivatie en purpose te verkennen, voordat je een geloofwaardig verhaal over duurzaamheid naar buiten kunt brengen. Zodat je vanuit zuivere intenties een verhaal kunt uitdragen waar je op kunt bouwen. Niet...
morgen verzonden
De Ritchie Story
Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt
2024 || Paperback || Jan Verlinden || Lannoo
De Ritchie Story neemt je mee in het verhaal van Jan Verlinden.
Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek, lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een competitieve markt, het scherp onder de aandacht kunt brengen en het helder kunt positioneren. Jan deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van sensorymarketing om Ritchie scherp te positioneren.
Dankzij zijn netwerk...
morgen verzonden
Omnichannel in retail
het antwoord op e-commerce
2015 || Paperback || Gino Van Ossel || Lannoo || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant
Winnaar managementboek van het jaar
Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabr...