Zoekfilters
› Bedrijfskunde (15)
› Commerciële Economie (7)
› Finance & Control (7)
» Toon alle opties (24)
› Ondernemerschap & Reta... (6)
› Ad Ondernemerschap & R... (4)
› Bedrijfsmanagement MKB... (4)
› Communicatie (4)
› Facility Management (4)
› Accountancy (3)
› Ad Commerciële Econom... (3)
› Business IT & Manageme... (3)
› Finance, Tax and Advic... (3)
› Human Resource Managem... (3)
› Management in de Zorg (3)
› Social Work (3)
› Ad Accountancy (2)
› Ad Engineering (2)
› Ad Management (2)
› Ad Ondernemen (2)
› Ad Sales & Accountmana... (2)
› Automotive (2)
› Bouwkunde (2)
› Chemische Technologie (2)
› Hotel Management (2)
› Integraal Bouwmanageme... (2)
› International Business... (2)
Bedrijfskunde (15)
morgen verzonden
Sociale psychologie (met MyLab) / Druk 10
2022 || Paperback || Elliot Aronson e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De sociale psychologie onderzoekt hoe onze gedachten, gevoelens en gedragingen worden beïnvloed door anderen. In een wereld waarin het menselijk gedrag steeds weer blijft verrassen en onderzoeksresultaten totaal anders kunnen uitpakken dan verwacht, biedt dit boek een stevige basis waarop je jouw kennis van het vakgebied verder kunt verbreden. Door de theorie en onderzoeksresultaten in een herkenbare context te plaatsen en in verband te brengen met de dagelijkse werkelijkheid wordt de stof h...
Projectmanagement / Druk 8
projectmatig werken in de praktijk
2019 || Paperback || Roel Grit || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Achtste editie: verbeterde structuur en aandacht voor actuele onderwerpen als Scrum;
- zeer praktijkgerichte aanpak;
- website met flitscolleges, spreadsheetmodellen en checklists.
Projectmanagement laat studenten op een unieke en laagdrempelige manier kennismaken met projectmatig werken om projecten succesvol aan te pakken. Niet alleen in het bedrijfsleven, ook in het onderwijs worden steeds meer werkzaamheden projectmatig aangepakt, denk aan uitgebreide studieopdrachten, interne projecten...
morgen verzonden
De complete professional / Druk 5
Persoonlijke ontwikkeling, competenties en Bildung
2021 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Praktisch handboek voor iedere hbo-student;
- focust op de beroepscompetenties;
- draagt bij aan het opleiden van een maatschap bewuste professional.
De complete professional is een praktisch handboek voor iedere hbo-student. Het boek helpt studenten belangrijke beroepscompetenties te verwerven en draagt zo bij aan het opleiden van een maatschappelijk bewuste professional. Binnen het boek staan goed burgerschap en persoonlijke ontwikkeling centraal. Het gaat dus zowel om de ontwikkeling al...
morgen verzonden
Praktisch Bedrijfsrecht / Druk 5
2022 || Paperback || Joris Fiers e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Sterke koppeling tussen de theorie en de praktijk;
- sluit aan bij de belevingswereld van hbo-studenten;
- bevat veel voorbeelden en oefencasussen.
Praktisch Bedrijfsrecht biedt inzicht in de belangrijkste juridische zaken die zich afspelen in het bedrijfsleven. Onderwerpen als rechtsvormen, vestiging, (koop)overeenkomsten, aansprakelijkheid, intellectueel eigendom, faillissement, personeel, mededinging, personen- en familierecht en internationale handel komen aan bod. Dit boek geeft docent...
morgen verzonden
Wetteksten Hoger Onderwijs 2023-2024
2023 || Paperback || Redactieraad || Noordhoff
Wetteksten Hoger Onderwijs (2023-2024) is een compacte, complete en actuele wettenbundel die al tientallen jaren volop wordt gebruik in het juridisch onderwijs. Voor een volledig beeld van de inhoud van wetteksten en de systematiek van wetgeving zijn de geselecteerde wet- en verdragsteksten integraal opgenomen.
Wetteksten Hoger Onderwijs (2023-2024) is zeer geschikt voor studenten die nog weinig ervaring hebben met rechten. De bijgesloten studiewijzer helpt studenten bij het gebruik van deze ...
morgen verzonden
Marketing Design met Customer Journey Mapping / Druk 1
2022 || Paperback || Eveline van Zeeland || Boom || met inkijkexemplaar
Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.
Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed t...
Niet beschikbaar
Basisboek bedrijfseconomie / Druk 12
2021 || Paperback || Wim Koetzier e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Vormt een complete methode met een opgavenboek en een uitwerkingenboek;
- zeer geschikt voor zelfstandig studeren;
- met Engelstalige equivalent: Basics of Financial Management.
Basisboek Bedrijfseconomie is al ruim een kwart eeuw toonaangevend. Studenten maken in de eerste hoofdstukken kennis met de belangrijkste economische concepten. De resterende hoofdstukken gaan dieper in op de vakgebieden financiering, management accounting en financial accounting.
Deze editie sluit naadloos aan op d...
morgen verzonden
Actieonderzoek doen / Druk 2
2022 || Paperback || Tonnie van der Zouwen || Boom || met inkijkexemplaar
Actieonderzoek is een aanpak voor praktijkgericht onderzoek waarbij je onderzoek doet ín de praktijk mét mensen uit die praktijk. Het doel is nieuwe kennis te ontwikkelen en tegelijkertijd de praktijk te verbeteren. Met deze uitdagende aanpak vergroot je de kans dat jouw onderzoek impact heeft.
Actieonderzoek past goed bij hbo-onderzoek en bij (aankomend) professionals. Professionals moeten een proces in gang kunnen zetten om veranderingen te implementeren. Actieonderzoek doen geeft aan hoe...
morgen verzonden
Basisboek customer journey / Druk 2
Een inleiding in het vakgebied
2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;
- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;
- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...
morgen verzonden
Lean Six Sigma / Druk 4
Samenzinnig verbeteren
Hardcover || Marcus Bergman || Lean Six Sigma Partners || met inkijkexemplaar
In dit educatief naslagwerk zit een enorme hoeveelheid aan kennis en kunde op het gebied van Lean Six Sigma. Letterlijk praat je over honderden pagina’s aan tools, tips en toepassingen die je helpen om samen succesvol te verbeteren. Van strategie tot en met actie.
Waarom Lean Six Sigma?
‘Er ligt zo’n 50% aan verspilling om ons heen’. Aldus een klant, die we hielpen om snel de verspilling te elimineren. Ook zijn er metingen van strategische weglekpercentages, die op 25-80% uitkomen. Er...