Zoekfilters

Resultaten (3)

39,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,99
+
Bestel

Journalistieke cultuur in Nederland / Druk 1

Herziene editie

2019 || Paperback || Jo Bardoel e.a. || Amsterdam University Press || met inkijkexemplaar

De journalistiek is in crisis. Krantenlezers lopen weg, televisiekijkers kijken anders en internet en sociale media verbinden alles en iedereen. En de gebruiker kiest zijn eigen weg. In deze veranderende mediawereld moet de journalistiek zich opnieuw uitvinden. De toekomst is aan journalisten die in de nieuwe, vloeibare wereld creatieve innovatie kunnen koppelen aan slim ondernemerschap.

'Journalistieke cultuur in Nederland' blikt in een volledig vernieuwde uitgave voor- en achteruit. De disr...

22,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 21,84
+
Bestel

De nieuwe journalist / Druk 1

Van traditioneel naar modern freelancen

2020 || Paperback || Sjoerd Arends e.a. || Amsterdam University Press || met inkijkexemplaar

Een journalistieke carrière begint meestal niet met een krabbel op een contract maar op een inschrijfformulier van de Kamer van Koophandel. Steeds meer journalisten werken als freelancer. Dat is geen gemakkelijke opgave. Uit onderzoek blijkt dat veertig procent van de Nederlandse freelancejournalisten niet of nauwelijks rondkomt.

De nieuwe journalist laat zien hoe zelfstandigen - op een uitdagende arbeidsmarkt - ruimte maken voor verhalen die zij belangrijk vinden. Sjoerd Arends en Erwin van...

21,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 20,89
+
Bestel

Leven in media / Druk 1

Paperback || Mark Deuze || Amsterdam University Press || met inkijkexemplaar

Media zijn voor ons als wat water is voor vissen: we leven niet met media maar in media. Want leven mét media suggereert dat we ook kunnen leven zónder media. Dat is een illusie.

Er is genoeg in de alomtegenwoordige media in ons leven om je zorgen over te maken: filterbubbels, surveillance en het einde van privacy, smartphoneverslaving en media hypes. In dit boek verschuift de focus van wat media met ons doen naar wat wij zelf in media kunnen doen. Hoe kunnen we bewust omgaan met het maken ...