Zoekfilters
Resultaten (19)
maandag verzonden
Driver’s seat
Van werken in je bedrijf naar een bedrijf dat voor jou werkt!
2024 || Paperback || Antoinette Nunes || Van Duuren Management || met inkijkexemplaar
Veel ondernemers starten hun bedrijf omdat ze niet voor een baas willen werken maar vrij willen zijn. Helaas valt het met die vrijheid in de praktijk vaak tegen. Deze ondernemers zitten vast in de hectiek van hun eigen bedrijf. Altijd onmisbaar, nooit genoeg tijd voor zichzelf, en vakanties lijken een verre droom. Het is tijd om uit die ondernemersvalkuil te stappen!
Ontdek als gedreven mkb-ondernemer de ultieme vrijheid met het revolutionaire boek Driver’s Seat! Speciaal geschreven voor on...
maandag verzonden
The leadershipbook for women
Introducing the 50/50 method
2024 || Paperback || Marja Wagenaar || Van Duuren Management || met inkijkexemplaar
Wat kun je er als vrouw zélf aan doen om in je werk hogerop te komen? En hoe vervul je vervolgens met succes een leiderschapsrol binnen je organisatie? Daarover gaat The Leadership Book for Women.
In dit boek introduceert Marja Wagenaar de 50/50-methode, een nieuw en krachtig principe om jezelf vooruit te helpen – in elke fase van je carrière. Het uitgangspunt? Besteed de helft van je tijd en energie aan organisatiedoelen, en gebruik de andere helft om tijdens je werk je persoonlijke carr...
maandag verzonden
Vaker in de media
Zo kom je als vrouwelijk expert in beeld
2024 || Paperback || Janneke van Heugten || Van Duuren Management || met inkijkexemplaar
Media-aandacht kan veel betekenen voor je expertstatus en je carrière. Helaas zijn vrouwelijke experts nog altijd ondervertegenwoordigd in het nieuws. Slechts een derde van de personen die we zien, horen en lezen in de media is vrouw, blijkt uit onderzoek van het Commissariaat voor de Media. Dat beeld wordt nog veel schever naarmate de vrouwen ouder worden. En komen de vrouwen wél aan het woord, dan lopen ze risico op stereotype framing. Redacties roepen dat vrouwen te vaak ‘nee’ verkop...
Omdat alle meningen ertoe doen
Werkvormen voor teamsessies
2024 || Paperback || Peter de Roode || Van Duuren Management
Relatietherapie voor klantliefhebbers
Werken aan een duurzame en betekenisvolle relatie met je klanten
2024 || Paperback || Harald Pol || Van Duuren Management
vandaag verzonden
Marketing made simple
Hoe een simpel marketingplan je bedrijf laat groeien
2024 || Paperback || Donald Miller e.a. || Van Duuren Management
Elke dag loopt je bedrijf omzet mis omdat je geen duidelijk plan hebt om nieuwe klanten aan te trekken. En jij bent niet de enige. Het onvermogen om nieuwe klanten aan te trekken en te converteren kost ondernemers en managers veel geld en belemmert grote en kleine bedrijven om de verkoop te realiseren die cruciaal is voor hun voortbestaan.
Gebaseerd op de bewezen principes van zijn wereldwijde bestseller Building a StoryBrand helpt Donald Miller je in zijn nieuwste boek Marketing Made Simple ...
Geen gedoe met personeel / Druk 3
Arbeidsrecht voor ondernemers
2024 || Paperback || Suzanne Meijers || Van Duuren Management
vandaag verzonden
Door de ogen van je stakeholders
Draagvlak voor je verandering
2024 || Paperback || Lukas Burgering || Van Duuren Management
Iedere organisatie – of het nou een commercieel bedrijf, een gemeente of een non-profit is – heeft stakeholders. En dat zijn er vaak meer dan je in eerste instantie denkt. Allemaal mensen die iets van jou vinden. Allemaal organisaties die in meer of mindere mate van invloed zijn op de verandering die jij wilt bereiken. Alle stakeholders samen noemen we wel het netwerk. Lukas Burgering laat in zijn nieuwste boek overtuigend zien hoe je dat netwerk optimaal inzet om de doelen van jouw organ...
Professionele loopbaancoaching
Praktijkboek voor het begeleiden van loopbaanvragen
2024 || Paperback || Rozemarijn Dols e.a. || Van Duuren Management
vandaag verzonden
Over moed gesproken
Reflecties op je eigen leiderschap
2024 || Paperback || Marielle Heijltjes || Van Duuren Management
Je leidt al jaren een team of misschien zelfs een heel bedrijf. Als leider handel je, meestal onbewust, zoals jij denkt dat het hoort. Je wilt die verantwoordelijkheid immers zo goed en geloofwaardig mogelijk invullen. Meestal gaat dat prima en bereik je wat je wilt, maar soms wordt je goede intentie helemaal verkeerd begrepen. Ben je wel zo effectief als je zou willen? Waarom doe je eigenlijk wat je doet? En heb jij de moed om dat te onderzoeken?
Dit boek helpt je om een antwoord te vinden ...