Zoekfilters

Auteur
Gerard van Heeswijk (10)
Gary Armstrong (6)
Philip Kotler (6)
» Toon alle opties (114)
Sascha Nieuwboer (6)
Arco Verolme (5)
Edward van Balen (5)
Fred Rorink (5)
Jan Buist (5)
Wim Hulleman (5)
Burcu Öztürk (4)
Joris Leeman (4)
Patrick De Pelsmacker (4)
Ruud Boer (4)
Stef Stienstra (4)
Stephen P. Robbins (4)
A. Lammers (3)
Ad Bakker (3)
Ad Marijs (3)
Adrian Thornhill (3)
André Heezen (3)
Clarence van der Putte (3)
Eelko Huizingh (3)
Fred Rienstra (3)
Hans Geurts (3)
Irma Machielse (3)
J.C. Bast (3)
Karen Knispel (3)
Philip Lewis (3)
R. Nijland (3)
Rolf Bruins (3)
A. Blijlevens (2)
A.G.M. van den Bosch (2)
A.J. van Aken (2)
A.M.M.M. van Zeijl (2)
Albert Boswijk (2)
Alvin C. Burns (2)
Annette Schenk (2)
Anthony Atkinson (2)
Ardienne Verhoeven (2)
Barbara Majoor (2)
Caroline Hook (2)
Chris Wijnen (2)
D.J. de Jong (2)
Danny Brouwer (2)
David Balkin (2)
Ed Peelen (2)
Edel Berghuis (2)
Edwin ten Dam (2)
Ella Mae Matsumura (2)
Frank Plooij (2)
Geert Buskes (2)
George ten Have (2)
Gijs Hiltermann (2)
Hans Buunk (2)
Hans Tuenter (2)
Henk Fuchs (2)
Henk Kleijn (2)
Henry Mintzberg (2)
Hongwei He (2)
Ilja van Driel (2)
Jane P. Laudon (2)
Jessica Domen (2)
Joeri Van Den Bergh (2)
Joost Seijsener (2)
Joost Steins Bisschop (2)
Joyce Walstra (2)
Kees Westerkamp (2)
Kenneth C. Laudon (2)
Koos Wolters (2)
Lenny Klaassen (2)
Lloyd C. Harris (2)
Loes Vink (2)
Luis R. Gomez-Mejia (2)
M.P.L. Adriaansen (2)
Maarten van Ven (2)
Maggie Geuens (2)
Marcel Heerink (2)
Marcel Spruit (2)
Margaret Foot (2)
Marian Burk Wood (2)
Marije van 't Verlaat (2)
Mario van Rijn (2)
Mark Saunders (2)
Mark Young (2)
Mary A. Coulter (2)
Max Wildschut (2)
Merel Walraven (2)
Nino Adamo (2)
Patrick Van Kenhove (2)
Peter Streefkerk (2)
Peter van Arnhem (2)
Petra Biemans (2)
Phillip L. Hunsaker (2)
Pieter van Houten (2)
Remko Wierda (2)
René van den Burgt (2)
Ritzo ten Cate (2)
Rob van Tulder (2)
Robert Kaplan (2)
Robert Kok (2)
Robert L. Cardy (2)
Ron Emmerik (2)
Ronald F. Bush (2)
Ronald Mulder (2)
Saar Bossuyt (2)
Sander Onderstal (2)
Sarah Vullers (2)
Sarina van Vlimmeren (2)
Sjoerd van den Heuvel (2)
Steven Olthof (2)
Suzanne Hoogwater (2)
Svend Hollensen (2)
Timothy A. Judge (2)
Tom Berkhout (2)
Ton Borchert (2)
Willem Zeijl (2)
Willem van Putten (2)
Verschijningsjaar
2020 (49)
2022 (33)
2019 (26)
» Toon alle opties (11)

Resultaten (223)

93,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 89,25
+
Bestel

Taxatieleer Vastgoed 1 / Druk 6

2013 || Hardcover || Peter van Arnhem e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

De laatste decennia is de Nederlandse vastgoedbranche sterk geprofessionaliseerd en is de uitdaging van de taxateurs van onroerende zaken groter dan ooit tevoren. Was het vroeger nog mogelijk voor de taxateur zich te beroepen op ervaring en kennis, tegenwoordig vraagt de klant om uitgebreide analyse en onderbouwing. De taxatieleer is dan ook sterk in ontwikkeling. Taxatierichtlijnen en- technieken ontwikkelen zich in hoog tempo. Deze nieuwe editie van 'Taxatieleer vastgoed' beschrijft alle be...

55,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 52,25
+
Bestel

Algemene economie in een duurzame samenleving

2024 || Paperback || Wim Hulleman || Noordhoff || ook als eBook

• Besteedt uitvoerig aandacht aan de ecologische en maatschappelijke uitdagingen van onze tijd;

• stelt niet alleen het denken van (neo)klassieke economen centraal, maar ook dat van hun critici;

• nodigt studenten uit om kritisch na te denken over het type samenleving waarin ze willen leven.

Algemene economie in een duurzame samenleving is een nieuw leerboek voor (economische) hbo-opleidingen, waarin duurzaamheid een prominente rol speelt.

Boeken over algemene economie hebben altijd mee...

66,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Macro economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving / Druk 8 (e-book)

2020 || E-book via Bookshelf || Ad Marijs e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Een manager is vergelijkbaar met een piloot die in turbulent weer een vliegtuig op koers moet zien te houden. Daarvoor kan zij of hij allerlei instrumenten op het dashboard gebruiken. Een ondernemer heeft ook een dashboard nodig om een bedrijf door economisch zwaar weer te kunnen loodsen. Kennis van de economische omstandigheden en hun invloed op resultaten van een onderneming, is voor een manager van vitaal belang.

Macro-economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving gaat over de macro-econ...

60,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Beleggen en financiële markten / Druk 6 (e-book)

E-book via Bookshelf || Hans Buunk || Boom

Beleggen en financiële markten is een compleet leerboek, waarin zowel de theoretische als de praktische aspecten van het beleggen worden behandeld. Het gaat in op alle belangrijke financiële titels, zoals obligaties, aandelen, derivaten en gestructureerde producten. Daarnaast komen de verschillende typen beleggingsfondsen, het beleggen in vastgoed en het maken van een verantwoorde beleggingsportefeuille aan bod.

Dit boek legt verbanden tussen de theorie van de financiële markten, de modern...

72,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Boekhouden voor het hbo - Deel 1 / Druk 2 (e-book)

E-book via Bookshelf || Gerard van Heeswijk || Boom

Boekhouden voor het hbo is een serie boeken voor het economische onderwijs in het hbo. Deze tweede druk van het theorieboek is volledig herzien. Zo wordt rekening gehouden met relevante veranderingen in het betalingsverkeer o.a. door de toenemende verkopen via webwinkels (i-DEAL). Ook is er meer aandacht voor correctieboekingen en er is een nieuw hoofdstuk over speciale BTW-regelingen. Het onderwerp ‘Administratie van duurzame productiemiddelen’ is uitgebreid en daardoor gesplitst in twee...

39,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Lean Management Systeem

Hoe Toyota de organisatie succesvol maakt

2019 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom

In Lean Management Systeem worden de filosofie en methodiek van de managementstijl (Shokuba Kasseika) van Toyota, het zogenoemde TMS, uitvoerig beschreven.

Centraal staat de supportive managementstijl die gericht is op het ontwikkelen van een lerende organisatie, op teamontwikkeling en op persoonlijke groei van medewerkers.

Deze managementstijl stelt organisaties in staat een competitieve voorsprong te ontwikkelen via het toepassen van het verbetersysteem (Lean). Achtereenvolgens wordt aandac...

108,75
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 103,31
+
Bestel

Kernbegrippen van economie

2010 || Paperback || N.G. Mankiw || Academic service || met inkijkexemplaar

Kernbegrippen van economie is de bewerkte vertaling van N. Gregory

Mankiws vermaarde titel Essentials of Economics. Het boek is wereldwijd

marktleider en is in zestien talen vertaald.

Mankiw verklaart de essentie van economie aan de hand van tien principes.

Deze principes zijn:

1. mensen moeten keuzes maken

2. de kosten van iets worden bepaald door datgene wat we willen opgeven om het te krijgen

3. rationele mensen denken in de marge

4. mensen reageren op prikkels

5. handel kan in ieders belang zijn

6....

37,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Brand Design / 7th edition (English version) (e-book)

2022 || E-book via Bookshelf || Ruud Boer || Pearson Benelux B.V.

Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses. Ruud Boer's model of Brand Design has guided over 30,000 marketers in shaping and designing brands. With the introduction of this new edition, marketing students and professionals can also benefit from a conceptual map of Brand Design in English!

This well-illustrated book is comprehensive, encompassing a diversity of practical exa...

59,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Principes van marketing zonder MyLab / Druk 8 (e-book)

2021 || E-book via Bookshelf || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat ver...

35,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Informatiemanagement zonder MyLab / Druk 4 (e-book)

2020 || E-book via Bookshelf || Rolf Bruins e.a. || Pearson Benelux B.V.

Informatiemanagement biedt de student een introductie van alle aspecten van het dynamische vakgebied informatiemanagement, dat zich bevindt op het kruispunt van informatiekunde, organisatiekunde, management en marketing.

In dit boek beschrijven de auteurs hoe (informatie)technologie de werkomgeving, bedrijven en sectoren beïnvloedt. Deze beïnvloeding heeft consequenties voor de rol en inbedding van informatiemanagement in organisaties, zoals de dynamische eisen die tegenwoordig wo...