Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (2)
Uitgever
Noordhoff (2)

Resultaten (3)

47,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Effectief leren / Druk 5

De docent als regisseur

2020 || Paperback || Sebo Ebbens e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Effectief leren, de docent als regisseur reikt toekomstige leerkrachten instrumenten aan die ervoor zorgen dat lesgeven onder regie van de docent resulteert in effectief leren. Het boek bespreekt uitgebreid de instructiestrategieën ‘directe instructie’ en ‘samenwerkend leren’. Ook de kracht van ‘activerende didactiek’ komt uitvoerig aan de orde. Verder is er veel aandacht voor de ontwikkeling van een goed leerklimaat en het stellen van vragen. Het boek zit boordevol praktijkvoorb...

52,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Actief en samenwerkend leren / Druk 5

De docent als begeleider

2022 || Paperback || Michel van Ast e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Goed onderbouwde theorie, voorzien van veel praktijkvoorbeelden;

- volop concrete suggesties voor de praktijk.

Leren en lesgeven zijn idealiter gericht op wendbaar gebruik. Actief en samenwerkend Leren ondersteunt docenten (in opleiding) bij het goed onderbouwd in de praktijk brengen van samenwerkend leren, werken met betekenisvolle leertaken en zelfstandig werken en leren.

Deze nieuwe editie is ontstaan door samenvoeging van de twee boeken Samenwerkend leren en Actief leren. Daardoor is er...

34,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Een Meester in Leren / Druk 1

Van operant conditioneren tot metacognitie

2022 || Paperback || Basten Berg e.a. || Pumbo.nl B.V.

Het boek Een meester in leren is geschreven naar aanleiding van de behoefte van studenten van lerarenopleidingen aan een praktisch, leesbaar, en studeerbaar boek over leertheorieën en leerprocessen. Dit boek voorziet in die behoefte, doordat het in heldere taal geschreven is en vol staat met praktijkvoorbeelden van de wijze waarop leertheorieën in de dagelijkse onderwijspraktijk van het voorgezet onderwijs (algemeen voortgezet onderwijs en (v)mbo) toegepast kunnen worden.

Er worden aanknopi...