Zoekfilters

Uitgever
Boom (2)
Voorgeschreven bij
Saxion (3)
Hogeschool Rotterdam (2)

Management algemeen (3)

26,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...

22,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 21,80
+
Bestel

Invloed / Druk 6

de zes geheimen van het overtuigen

2021 || Paperback || Robert B. Cialdini || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Mechanismen en technieken

Welke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van jou gedaan willen krijgen? En hoe kun jij deze technieken zelf ook toepassen?

De sleutelprikkel

Het gaat in biologisch opzicht om vaste gedragspatronen; complexe reeksen gedragingen die zich telkens in haast precies dezelfde volgorde afspelen, bijvoorbeeld bij het beschermen van het territorium, he...

64,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Praktisch sales- en account­management / Druk 3

2021 || Paperback || Robin van der Werf || Concept uitgeefgroep || met inkijkexemplaar

De salesfunctie wordt steeds belangrijker voor veel organisaties. Vooral daar waar de concurrentie toeneemt, individuele wensen van de klant bepalender worden en producten en diensten steeds minder het verschil maken. Sales is dan niet alleen meer een tactisch instrument maar een strategisch aandachtsgebied binnen het organisatiebeleid, een kritische succesfactor. Dat vraagt om een andere aanpak: teamwork, strategisch denken en betekenis geven aan duurzame klantrelaties. Sales- en accountmana...