Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Management algemeen (11)

28,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

De Business Board Methode

Het jaarlijkse businessplan op één A4 dat wél wordt uitgevoerd

2022 || Paperback || Edwin Kersten || Van Duuren Media

Dit boek is geschreven voor alle ondernemers, bestuurders en eindverantwoordelijke managers die het volgende bekend voorkomt: Maak jij ook ieder jaar weer vol goede moed een businessplan? Je weet wel, die PowerPoint met een oneindige hoeveelheid slides die zonder dat er iets mee gebeurt linea recta in een la belandt? Waarom is het toch zo lastig om een overzichtelijk businessplan te maken én uit te voeren?

De Business Board Methode geeft antwoord op deze vragen en levert je twee dingen. In d...

32,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 31,34
+
Bestel

Cultuurdingetje hè

Hoe je de oude organisatiecultuur uit de vloerbedekking krijgt. En de nieuwe erin.

2022 || Paperback || Maaike Thiecke || Van Duuren Media

Natuurlijk wil je ervan af, van de huidige organisatiecultuur die echte veranderingen in de weg staat. De angstcultuur waardoor het bloed uit de muren loopt. De familiecultuur die je organisatie ‘zo gezellig’ maakt, maar stug aan de rand van de afgrond houdt. De organisatiecultuur waardoor je steeds beschamend slecht in de pers komt. Maar van je ‘giftige’ organisatiecultuur afkomen lukt zelden. Sterker nog: werk je je de blubber om die oude cultuur de deur uit te werken, wordt het jui...

27,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,59
+
Bestel

Extreem klantgericht / Druk 3

2022 || Paperback || Danielle de Jonge || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Ni...

30,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 29,44
+
Bestel

Bloed, zweet, maar samen

Samenwerken voor een betere wereld

2022 || Paperback || Hary Hummels e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Duurzaamheid is voor multinationals als Unilever, Philips, DSM, IKEA en Vodafone tegenwoordig vanzelfsprekend. Een sine qua non. Maar hoe ze daar in de markt invulling aan kunnen geven is veel minder vanzelfsprekend. Duurzaamheid vraagt om innovatie en die komt vaak uit de hoek van frisse, jonge bedrijven zoals De Vegetarische Slager, Seepje, Kipster, Mud Jeans, of Moyee Coffee. Hoe komen deze gevestigde organisaties en jonge bedrijven bij elkaar en hoe zorgen ze ervoor dat de samenwerking me...

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Van ondernemen naar andernemen

Vanuit medemenselijkheid naar duurzaam en maatschappelijk ondernemen

2022 || Paperback || Harry Hummels e.a. || Van Duuren Media

Puur en alleen voor eigen gewin ondernemen is niet meer van deze tijd. Niet de economische groei van organisaties an sich, maar de bloei, belangen en het welzijn van anderen zijn cruciaal voor bedrijven, hun stakeholders en de samenleving. Anders groeien dus. Medemenselijke ondernemingen leveren winst op aan alle kanten: ze zijn succesvol in de slag om schaars talent, hebben vaker betrokken medewerkers en tevreden klanten, en werken soepeler samen met partners. Dus in plaats van je af te vrag...

24,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Human2Human: de nieuwe klantrelatie, herziene editie / Druk 2 (Heruitgave)

2022 || Paperback || Daniëlle de Jonge || Van Duuren Media

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers en dat vraagt om een eigentijdse manier van klantgerichtheid en commercie. Onderscheidende kracht is essentieel! En die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht van mens tot mens. Human2Human is de oplossing.

In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. De mogelijkheden ...

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Het grote verwonderboek voor managers

Hoe sociale innovatie bijdraagt aan verandering en vernieuwing in jouw organisatie

2022 || Paperback || Elleke van Gelder || Van Duuren Media

Managen. We zijn er hele dagen druk mee. We hebben talloze problemen en complexe uitdagingen. En daar willen we zo snel en zo efficiënt mogelijk van af. Dus ligt onze focus op het oplossen en beheersen van al deze moeilijke situaties en complexe issues. Maar kan het ook anders?

Het grote verwonderboek voor managers is een andersdan- anders managementboek. Voor iedereen die toe is aan meer nieuwsgierigheid en verwondering in het werk. Voor iedereen die met een andere blik wil kijken naar vera...

30,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Thought leadership

als succesfactor in een veranderende samenleving

2022 || Paperback || Mignon van Halderen e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Steeds meer bestuurders, leiders en (marketing)- communicatieprofessionals hebben thought leadership als speerpunt in hun strategische plannen staan. Maar wat houdt thought leadership eigenlijk in? En hoe kun je thought leadership ontwikkelen en daadwerkelijk in praktijk brengen? Dit is het eerste boek dat je een verfrissende kijk en concrete handvatten biedt om thought leadership in je eigen organisatie te ontwikkelen.

Een succesvolle thought leadership strategie valt of staat met het durven...

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Leiding geven en leiding nemen

Hoe word en blijf je een goede leidinggevende?

2022 || Paperback || Daan Wienke || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Natuurlijk wil je het zo goed mogelijk doen als je net begint als leidinggevende. Dus besluit je er maar eens wat over te gaan lezen. Maar waar begin je? Over leiding geven zijn al zo veel boeken geschreven dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Al die verschillende benaderingen geven weinig houvast.

Dit boek is anders. Auteur Daan Wienke relateert de belangrijkste elementen uit al deze verschillende benaderingen aan elkaar. Dat leidt tot een praktisch en bruikbaar kader, het 4-3-3-2 mo...

25,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

WAT GEBEURT HIER NU EIGENLIJK?

Groepsdynamiek: je kunt het alleen veranderen als je het ziet

2022 || Paperback || Bas van Kesteren || Van Duuren Media

Hoe komt het toch dat mensen vaak ja zeggen maar nee doen? Dat ze zich een-op-een zo anders gedragen dan in een groep? Dat het steeds dezelfde mensen zijn die het voortouw nemen en andere dat maar laten gebeuren, ook als zij (en jij!) dat eigenlijk niet willen?

In Wat gebeurt hier nu eigenlijk? helpt de gedragswetenschap ons om precies dat te begrijpen. Het boek leert je waarom gedrag in groepen en teams soms zo ontzettend frustrerend kan zijn, waarom we af en toe vastzittende meningen hebbe...