Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (2)

Resultaten (4)

32,67
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Revolutionaire strategieen voor netwerk marketing in het internettijdperk / druk 1

2012 || Paperback || Dave Vass e.a. || Fountain of Inspiration

In dit boek zal jij de technieken ontdekken die jou in staat stellen om een groot team op te bouwen in netwerk marketing binnen een jaar, wat jou anders tien jaar zou hebben gekost. Iedereen die er na verlangt om de echte marketingprincipes te begrijpen, om ze vervolgens toe te passen in het eigen bedrijf, moet dit boek bestuderen. De oude praktijk van jouw familie en vrienden benaderen zijn achterhaald ... welkom tot een nieuwe verfrissende manier van het laten exploderen van jouw organisati...

34,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Marketingkassa

accountability voor de resultaatgedreven marketingorganisaties

2012 || Paperback || Michiel van de Watering || Noordhoff || ook als eBook

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Kwalitatief marktonderzoek / Druk 3

Marktonderzoek voor het Hoger Onderwijs

2012 || Paperback || Uta Meier || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Kwalitatief marktonderzoek biedt een praktische handleiding voor mensen die zelf kwalitatief marktonderzoek willen gaan doen. Het biedt actuele informatie over de mogelijkheden van het vak. De gestructureerde opzet biedt ook een leidraad voor de opdrachtgever.

16,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Blauwe Bananen / Druk 3

hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen?

2012 || Paperback || Wouter de Vries jr. e.a. || MainPress B.V.

Hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen?

Waar blinkt u in uit? Waarom zou de klant zijn geld aan u geven? Of waar is uw organisatie eigenlijk goed in? Dit zijn geen rare vragen, want als u zelf niet weet waarin u uitblinkt, wie weet het dan wel? In de dagelijkse praktijk weten de meeste medewerkers en organisaties niet wat hun sterke punten zijn.

Eigenschappen als betrouwbaar en betrokken worden dan genoemd. Het probleem van deze eigenschappen is ...