Resultaten (9)
morgen verzonden
Feilloos adviseren / Druk 4
Een praktische gids voor adviesvaardigheden
2024 || Hardcover || Peter Block || Boom || met inkijkexemplaar
Deze praktische gids beschrijft het adviesproces van A tot Z. Aan de hand van talloze richtlijnen, voorbeelden, oefeningen en uitgebreide checklists voert Peter Block je door de vijf fases van advieswerk. Van het allereerste gesprek met de cliënt tot de implementatie van het advies en alles wat daartussenin zit.
Feilloos adviseren is al bijna veertig jaar een baken voor adviseurs en andere professionals met een adviestaak. Deze vierde volledig herziene richt zich niet meer alleen op de comme...
morgen verzonden
Management Information Systems
Harnessing Technologies for Business & Society
2024 || Hardcover || Tomayess Issa e.a. || SAGE
This textbook provides a concise introduction to Management Information Systems. It introduces core concepts in an accessible style and adopts a contemporary approach that reflects the opportunities and challenges faced as businesses and technologies continue to evolve.
morgen verzonden
Wat kan de zorg leren van...
2024 || Hardcover || Joris Arts || Bohn Stafleu van Loghum
De zorg kan veel leren van andere sectoren. Veel problemen die in de zorg spelen zijn op andere plekken namelijk vaak allang opgelost. Door daar goed naar te kijken kan dit ons helpen bij de uitdagingen waar we in de zorg voor staan. Zoals te weinig personeel, te hoge kosten en te hoge zorgvraag. In dit boek wordt een tiental regelmatig terugkerende thema’s uit die andere sectoren besproken aan de hand van vele tot de verbeelding sprekende voorbeelden.
morgen verzonden
Opdrachtgever gezocht (Heruitgave)
Acquireren als onderdeel van je werk
2024 || Hardcover || Jan Willem van den Brink e.a. || Uitgeverij Krokoboek || met inkijkexemplaar
Wat veel inhoudsdeskundige professionals remt bij het actief verwerven van opdrachten, is het gevoel dat ze zichzelf opdringen. Klanten hebben er immers een hekel aan om iets aangesmeerd te krijgen. Ze willen wél graag geholpen worden. Liefst door mensen die ze kunnen vertrouwen en die verstand van de inhoud hebben.
Het is daarom geen gek idee om als professional zelf je opdrachten te verwerven. Je komt eerder aan tafel, en adviseert over de beste oplossingsrichting. Zo word je meer vertrouw...
morgen verzonden
Combifuncties / Druk 2
Samenwerken als gewoonte in zorgorganisaties
2024 || Hardcover || Jeroen Hendrikse || Bohn Stafleu van Loghum
De zorg heeft te maken met een fundamenteel personeelstekort. Een uitdaging waar Combifuncties een bewezen oplossing voor biedt. Maak gebruik van de kracht van combifuncties voor meer motivatie en werkplezier!In een combifunctie bekleedt een medewerker twee verschillende functies in twee teams, afdelingen of zelfs organisaties. Bijvoorbeeld een leidinggevende die ook patiëntenzorg verleent of een verpleegkundige die ook kwaliteitsmedewerker is.In dit boek laat Jeroen Hendrikse zien hoe je kr...
Offload
Zo verminder je de werkdruk in je organisatie
2024 || Hardcover || Frans van Loef || Duuren Media, Van
morgen verzonden
The Collaboration Book
41 Ideas for Working Better Together
2024 || Hardcover || Mikael Krogerus e.a. || Veltman Distributie Import Books
The best teamwork advice brought together by the bestselling team behind The Decision Book
morgen verzonden
The Circle Technique
A Simple tool for empowering meaningful progress
2024 || Hardcover || Coert Visser || Just-in-Time Books
The circle technique might just be the ultimate progress-focused technique. It encapsulates everything that makes progress-focused work so effective. The approach is simple and goal-oriented, focusing on making achieved progress and further desired progress visible. It's no surprise, then, that the circle technique has become one of the most beloved techniques among progress-focused professionals.
In this booklet, you can read about how to easily use the circle technique in various situati...
morgen verzonden
Klantgericht Leiderschap (Heruitgave)
8 principes voor een klantgerichte cultuur
2024 || Hardcover || Sydney Brouwer || Sydney Brouwer
Klantgericht leiderschap
8 principes voor een klantgerichte cultuur
Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap.
In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderscha...