Zoekfilters

Verschijningsvorm
Hardcover (2)
Paperback (2)

Resultaten (4)

39,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Fotograferen met een professionele Nikon, 2e editie / Druk 2

2012 || Hardcover || Dre de Man || MainPress B.V.

Dit boek is niet zomaar een cameraboek, maar een onmisbaar naslagwerk boordevol praktische informatie en schitterende foto's dat u met plezier zult lezen.Een greep uit de inhoud:* Uitgebreide beschrijving van de bediening en functies van de D600, D700, D800 (E), D3s en D4* De finesses van scherpstelling* De geheimen van een perfecte belichting met het Zone Systeem* Omgaan met kleur, ook met moeilijke kleuren* Flitsen met ingebouwde, externe en studioflitsers* Uitgebreide beschrijving van de v...

22,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

jQuery de basis

2012 || Paperback || Sander Gerz || MainPress B.V.

jQuery is een JavaScript-framework voor het programmeren van dynamische en interactieve websites. Met slechts enkele slanke regels code kunt u fantastische webeffecten creëren. Dit boek legt precies uit hoe jQuery werkt, welke code u moet kennen en wat u met jQuery kunt bereiken. Eerst worden de basisbeginselen van jQuery uitgelegd en vervolgens leert u hoe u elementen op een webpagina laat bewegen of verdwijnen, hoe u animaties maakt, hoe u effecten combineert en hoe u werkt met widgets en ...

19,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Klik! Foto-doe-boek voor kids

foto-doe-boek voor kids

2012 || Hardcover || Lumi Poullaouec || MainPress B.V.

16,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Blauwe Bananen / Druk 3

hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen?

2012 || Paperback || Wouter de Vries jr. e.a. || MainPress B.V.

Hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen?

Waar blinkt u in uit? Waarom zou de klant zijn geld aan u geven? Of waar is uw organisatie eigenlijk goed in? Dit zijn geen rare vragen, want als u zelf niet weet waarin u uitblinkt, wie weet het dan wel? In de dagelijkse praktijk weten de meeste medewerkers en organisaties niet wat hun sterke punten zijn.

Eigenschappen als betrouwbaar en betrokken worden dan genoemd. Het probleem van deze eigenschappen is ...