(9)

67,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Ondernemingsstrategie / Druk 8

Paperback || Sytse Douma e.a. || Noordhoff

- Compleet overzicht van wat een ondernemingsstrategie is en hoe die te bepalen;

- praktische uitwerking met een groot aantal Nederlandse praktijkvoorbeelden;

- aandacht voor de strategische implicaties van de digitale/ informatierevolutie.

Ondernemingsstrategie geeft antwoord op vragen als: Wat is strategie? Hoe bepaal je de juiste strategie? Hoe zorg je dat die strategie ook wordt uitgevoerd? Het boek kent vier delen. Deel 1 legt uit wat een strategie is, hoe het proces van strategieformule...

61,15
Direct beschikbaar
+
Bestel

Ondernemingsstrategie / Druk 8 (e-book)

E-book via Bookshelf || Sytse Douma, Eric Dooms & Aswin van Ooijen || Noordhoff

Ondernemingsstrategie geeft antwoord op vragen als: Wat is strategie? Hoe bepaal je de juiste strategie? Hoe zorg je dat die strategie ook wordt uitgevoerd? Het boek kent vier delen. Deel 1 legt uit wat een strategie is, hoe het proces van strategieformulering verloopt en welke analyses nodig zijn om een strategie te bepalen. Deel 2 behandelt het formuleren en vaststellen van een strategie voor een kleine of middelgrote onderneming of voor een business unit van een concern. Deel 3 gaat over h...

67,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 8

Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff

* Compleet standaardwerk op het gebied van strategische marketing;

* legt het planningsproces voor marketingstrategieën op een heldere wijze stap-voor-stap uit;

* integreert digitale marketing in alle planningsstappen.

In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotca...

61,00
Direct beschikbaar
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 8 (e-book)

E-book via Bookshelf || Karel Jan Alsem

In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotcase, daarnaast worden per stap handige tools gepresenteerd.

In deze achtste editie wordt digitale marketing volledig geïntegreerd in alle planningsstappen. Niet alleen online communicatie wordt behandeld, maar digitale ...

79,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Vitale organisaties / Druk 6

voortgezet management

Paperback || J. Heijnsdijk || Noordhoff

Vitale organisaties leert je hoe je organisaties kunt analyseren en hoe je kunt vaststellen aan welke voorwaarden voldaan moet zijn om een organisatie vitaal te maken en te houden.

Organisaties zijn levende systemen, die in een zeker evenwicht moeten zijn met de omgeving en met de medewerkers die er in werken. Het is de taak van de manager om een goed evenwicht in die dynamiek te vinden en de menselijke energie optimaal te activeren

Vitale organisaties bouwt voort op de elementaire kennis van...

52,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Strategie en Management / Druk 2

Paperback || Hans Veldman e.a. || Noordhoff

Het vakgebied strategisch management heeft betrekking op de vraag hoe een organisatie bepaalde doelen kan bereiken. Strategie en management laat studenten kennismaken met dit vakgebied en behandelt de verkenning, bepaling, formulering, realisatie en het onderhouden van een strategie.

41,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Strategie en Management (e-book) / Druk 2

E-book via Bookshelf || Hans Veldman, Jeroen van der Velden, Richard Janssen & Roeland van Straten || Noordhoff

Het vakgebied strategisch management heeft betrekking op de vraag hoe een organisatie bepaalde doelen kan bereiken. Strategie en management laat studenten kennismaken met dit vakgebied en behandelt de verkenning, bepaling, formulering, realisatie en het onderhouden van een strategie.

67,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Ondernemingsstrategie / Druk 7

Paperback || Sytse Douma e.a. || Noordhoff

Ondernemingsstrategie leert je wat een ondernemingsstrategie is, hoe je de juiste strategie bepaalt, en hoe je zorgt dat deze ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd. Het boek leest gemakkelijk dankzij de heldere structuur en het eenvoudige taalgebruik.

Waarom kiezen voor Ondernemingsstrategie?

* toegankelijke kennismaking met ondernemingsstrategie;

* logische structuur en helder, eenvoudig taalgebruik;

* veel (online) oefenmogelijkheden.

Ondernemingsstrategie bestaat uit vier delen. Deel 1 legt ...

63,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Strategische marketingplanning / Druk 7

theorie, technieken, toepassingen

Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff

Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. Je leert hoe je situatieanalyses uitvoert voor een merk en van daaruit een succesvol marketingplan ontwikkelt.

Waarom kiezen voor Strategische marketingplanning?

* Hét complete standaardwerk op het gebied van strategische marketing;

* perfecte combinatie van theorie en praktijk;

* toegankelijk, met een zeer heldere structuur.

In Strategische marketingp...