(10)

50,50
Levertijd: 7 dagen
+
Bestel

Fundamentals of Strategy

Paperback || Johnson, Gerry (Lancaster University School of Management) || Pearson

From the author team of the market-leading text Exploring Strategy, comes a new edition of Fundamentals of Strategy. Designed to help student and business executives boost their academic and professional careers, Fundamentals of Strategy is the most concise and easy to follow overview of the fundamental issues and techniques of strategy. Fundamentals of Strategy, 4th edition* Delivers the essential concepts and techniques of strategy in a new 8 chapter structure.

This allows additional space ...

61,95
Levertijd: 3 dagen
+
Bestel

Strategy Synthesis : For Leaders

Hardcover || Bob De Wit || Cengage Learning

Strategy Synthesis takes a truly global perspective. Contrasting viewpoint readings encourage discussion and debate, and illustrative cases help to acknowledge the importance of strategy in the world of business. Unlike most other books on the subject, the philosophy at the heart of this text is that an understanding of the topic of strategy can only be gained by grappling with a wider diversity of insights from many prominent thinkers, and the clear recognition that there is no simple answer...

53,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Ondernemingsstrategie / Druk 7 (e-book)

E-book via Bookshelf || Sytse Douma, Eric Dooms & Aswin van Oijen || Noordhoff

Ondernemingsstrategie leert je wat een ondernemingsstrategie is, hoe je de juiste strategie bepaalt, en hoe je zorgt dat deze ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd. Het boek leest gemakkelijk dankzij de heldere structuur en het eenvoudige taalgebruik.

Waarom kiezen voor Ondernemingsstrategie?

• toegankelijke kennismaking met ondernemingsstrategie

• logische structuur en helder, eenvoudig taalgebruik

• veel (online) oefenmogelijkheden.

Ondernemingsstrategie bestaat uit vier delen. Deel 1 le...

27,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 26,55
+
Bestel

The Strategy Handbook - Part 1: Strategy Generation

Hardcover || Jeroen Kraaijenbrink || Effectual Strategy Press

In dit eerste deel van The Strategy Handbook presenteert Jeroen Kraaijenbrink een verfrissende en praktische aanpak van strategieontwikkeling waarin creativiteit, interactie, en waardecreatie centraal staan. Gebaseerd op meer dan een eeuw aan inzichten uit de strategieliteratuur en op een leerproces met managers en ondernemers van meer dan 300 organisaties, is het doel van dit boek helder: het creëren van strategie die werkt.

In een toegankelijke en nuchtere stijl leidt het boek de lezer in v...

19,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

The Strategy Handbook - Part 1: Strategy Generation (e-book)

E-book via Adobe (ePub) || Jeroen Kraaijenbrink || Effectual Strategy Press

In this first part of The Strategy Handbook Jeroen Kraaijenbrink offers a refreshing and practical approach to strategy generation in which creativity, interaction, and value creation are central. Based on more than a century of insights from the strategy literature and on a trial and error process with strategists from over 300 organizations, the book’s purpose is as relevant as it can be: making strategy work.

In an accessible and down-to-earth style The Strategy Handbook guides you thro...

27,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 26,55
+
Bestel

The Strategy Handbook, Part 2: Strategy Execution

A practical and refreshing guide for making strategy work

Hardcover || Jeroen Kraaijenbrink || Effectual Strategy Press

In dit tweede deel van The Strategy Handbook presenteert Jeroen Kraaijenbrink een verfrissende en praktische aanpak van strategie-implementatie die het strategieproces uit Deel 1 compleet maakt. Gebaseerd op zowel onderzoek als praktijkervaring, biedt het boek een gestructureerde aanpak om strategie te laten werken.

In een plezierige en to-the-point stijl leidt het boek je in vier stappen door een complete aanpak van strategie-implementatie en laat het zien hoe je deze aanpak aanpast aan de s...

19,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

The Strategy Handbook, Part 2: Strategy Execution (e-book)

A practical and refreshing guide for making strategy work

E-book via Adobe (ePub) || Jeroen Kraaijenbrink || Effectual Strategy Press

In this second part of The Strategy Handbook, Jeroen Kraaijenbrink offers a refreshing and practical approach to strategy execution that completes the strategy process outlined in Part 1. Grounded in both research and practical experience, the book provides a structured approach to making strategy execution work.

In an enjoyable and to-the-point style, The Strategy Handbook guides you through a four-step approach to strategy execution and shows you how this approach can be tailored to the sp...

29,99
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Omnichannel in retail

het antwoord op e-commerce

Paperback || Gino Van Ossel || Lannoo

Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant

Winnaar managementboek van het jaar

Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabr...

17,99
Direct beschikbaar
+
Bestel

Omnichannel in retail (e-book)

het antwoord op e-commerce

E-book via Adobe (ePub) || Gino Van Ossel || Lannoo

Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant

Winnaar managementboek van het jaar

Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabr...

38,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Het Strategisch Communicatie Frame / Druk 4

Hardcover || Betteke van Ruler e.a. || Boom

Het Strategisch Communicatie Frame

Na het grote succes van de eerste druk van Het Strategisch Communicatie Frame (mei 2014) is dit alweer de vierde druk, aangevuld met een extra deel waarin 25 professionals aangeven hoe zij het Frame gebruiken en wat zij ervan vinden.

Het Strategisch Communicatie Frame is ontwikkeld als methode voor het bepalen van een effectieve strategie. Of het nu gaat om een communicatiestrategie voor de lange termijn voor de organisatie, een communicatiestrategie voor een ...